    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 18 Jun 2019 21:39:07 +0200

    W dniu 18.06.2019 o 07:42, p...@g...com pisze:
    > --Skoro biegli (bo zdaje się dwóch wydać musi opinię) twierdzą, że facet jest
    bezpieczny pod jakimiś warunkami, to albo trzeba znaleźć argument, że się mylą, albo
    nie ma co psioczyć na sąd - bo sąd na psychiatrii się nie zna.

    > sad moze polegac na zdaniu bieglych ale ma tez wlasny rozum i powinien wiedziec ze
    nie ma zadnej gwarancji czy biegly sie nie myli ba ide o zaklad ze w ich opinie
    wbudowany jest dupochron w stylu "wydaje mi sie" po czym sad dokonuje
    przewartosciowania i przyjmuje to za pewnik

    Zacznijmy od tego czy już się kiedyś pomylił. Jak nie to już jest
    argument, że może się mylić.

    Shrek.