  • 11. Data: 2019-06-17 19:23:26
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że że nie możne przebywać w Zakładzie Karnym wydaje się oczywiste.
    > Do rozważenia pozostaje, czy powinien być w zakładzie zamkniętym.
    > Lekarze uznali, ze nie. Ja się nie znam, ale pytanie, kto spośród
    > autorów artykułu się lepiej od lekarzy zna? Skoro lekarze uznali, ze są
    > w stanie n ad tym człowiekiem zapanować, to niestety pozostaje im zaufać.

    Już raz dali... Nie mamy tu doczynienia z domniemaniem że ktoś jest
    potencjalnie niebezpieczny. Ten ktoś już to udowodnił.

    Ogólnie ciężka sprawa - z jednej strony należy zapobiegac trafianiu do
    psychiatryków ludzi, którzy tam nie powinni się znaleźć, z drugiej każdy
    jeden lekarz napisze to za co nie ma odpowiedzialności - jak koleś
    jeszcze nic nie odwalił to że nie ma podstaw do przymusowego leczenia,
    bo za to nic nie grozi, jak odwalił to napisze, że ten sam koloeś
    niepoczytalny bo znów nic za to nie grozi.

    Gdzieś w twoich okolicach mieszka rodzinka zjebów co stalkuje sąsiadkę
    od lat i chuja im moga zrobić - państwo z dykty.

    U mnie w bloku jest kolo, co ma schizofrenie i regularnie zmienia leki
    na wódę - i co - i nic. Biegał z nożem po klatce (policja przyjechała po
    trzech dniach... ale im nie otworzył więc pojechali), dobijał się do
    ludzi chcąc rozmawiać "z simonem" i co? I nic - po dwóch tygodniach go
    zabrali na leczenie, bo w końcu matka się łaskawie zgodziła podpisać pod
    papierami, koleś był ogarnięty przez miesiąc i od nowa - wóda zamiast
    prochów. Drze przez balkon że wszystkich zajebie. I dopóki nie zajebie,
    to wszyscy maja to w dupie. A nawet jak zajebie to bedzie to samo -
    niepoczytalny, potem wyzdrowieje i od nowa zabawa jak prochy odstawi.

    A policja udaje, że nic nie może - popraw mnie - jak jest poczytalny to
    jebać go mandatami za zakócanie porządku, a nie że jak nie otworzy to
    "co my możemy?". A jak jest ciągle niepoczytalny to do prokuratora o
    ubezwłasnowolnienie.

    Shrek

  • 12. Data: 2019-06-17 20:04:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 18:55, p...@g...com pisze:

    > --To moze jednak sąd mial racje, a Ziobro sie powinien zastanowic,
    > jak uniknac powtorki. Albo czubek i w kaftan albo zdrowy i do
    > pierdla

    Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. Żaden z nas najprawdopodobniej nie
    zna się na psychiatrii. przy czym ja na pewno. Skoro biegli (bo zdaje
    się dwóch wydać musi opinię) twierdzą, że facet jest bezpieczny pod
    jakimiś warunkami, to albo trzeba znaleźć argument, że się mylą, albo
    nie ma co psioczyć na sąd - bo sąd na psychiatrii się nie zna.

    > --Kurator, sprawdzajacy czy nie ma auta na podworku, i czy leki
    > wykupuje ? Ja myślę że im obiecał poprawę i mu uwierzyli ;-) Ps teraz
    > Zero jest w swoim żywiole, jak zażąda czapy dla tego pierdolca co
    > zabił 10latke suweren przyklasnie i olać UE

    No ale uważasz, że facet mordujący 10 dziecko, bo mama dziecka za dużo
    mu poświęca czasu i nie ma czasu dla mordercy nie zasługuje na najwyższy
    wymiar kary? Jeśli facet nawet nie dostanie kary śmieci, to do końca
    jego życia trzeba będzie pilnować go, by ktoś mu krzywdę zrobi i jeszcze
    za człowieka będzie później musiał odpowiadać.

  • 13. Data: 2019-06-17 20:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale uważasz, że facet mordujący 10 dziecko, bo mama dziecka za dużo
    > mu poświęca czasu i nie ma czasu dla mordercy nie zasługuje na najwyższy
    > wymiar kary?
    Odwrócę pytanie - w ogólnym rozrachunku zdrowi na umyśle raczej takich
    akcji nie odwalają. Akurat tutaj prawdopodobnie nie o prdofilię
    chodziło, ale sama pedofilia jest przecież zaburzeniem psychicznym -
    karać czy leczyć takiego?

    Shrek

  • 14. Data: 2019-06-17 20:13:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >leczenia, bo za to nic nie grozi, jak odwalił to napisze, że ten sam
    >koloeś niepoczytalny bo znów nic za to nie grozi.

    Ale tamten z Gdanska nic nie odwalil, a ty mu chciales zakazac latania
    samolotami ... pociagami ... tramwajami :-)

> [...]
    >A nawet jak zajebie to bedzie to samo - niepoczytalny, potem
    >wyzdrowieje i od nowa zabawa jak prochy odstawi.

    Zlozyc podanie o bron palna w celu ochrony osobistej ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-06-17 20:23:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 20:13, J.F. pisze:

    > Ale tamten z Gdanska nic nie odwalil, a ty mu chciales zakazac latania
    > samolotami ... pociagami ... tramwajami :-)

    Dokładnie to o czym piszę. To on był poczytalny czy nie? Bo jak pytali
    przed faktem to był a jak po to nie był. Co to kot Schrodingera?

    > Zlozyc podanie o bron palna w celu ochrony osobistej ? :-)

    I tak każdy z bloku - z dziećmi włącznie? I będziesz profilaktycznie do
    takiego strzelał czy dopiero jak cię dziobnie? Temat wydaje się
    "śmieszny" dopóki nie wsiądzie ci taki świr do windy jak jesteś w niej z
    dzieckiem i żoną.

    Shrek

  • 16. Data: 2019-06-17 23:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dokładnie to o czym piszę. To on był poczytalny czy nie? Bo jak
    >pytali przed faktem to był a jak po to nie był. Co to kot
    >Schrodingera?

    W wiezieniu był, u mamusi mu sie pogorszylo ...

    A poza tym z tym kotem to wyjatkowo trafnie ... tylko co - wszystich
    chcesz zamknac ?
    Bo kazdemu moze odbic ...

> [...]
    >do takiego strzelał czy dopiero jak cię dziobnie? Temat wydaje się
    >"śmieszny" dopóki nie wsiądzie ci taki świr do windy jak jesteś w

    Z tego co pisales, to bron moze sie przydac, jak zastuka do drzwi.

    Ale bardziej mnie ciekawi co policja na to - tzn na podanie ...
    bedzie mowic, ze nie ma zadnego zagrozenia ?

    J.

  • 17. Data: 2019-06-18 06:30:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 23:55, J.F. pisze:

    > A poza tym z tym kotem to wyjatkowo trafnie ... tylko co - wszystich
    > chcesz zamknac ?
    > Bo kazdemu moze odbic ...

    Ale mechanizm tego, że wcześniej są zdrowi a potem są chorzy opisałem
    wcześniej - tak po prostu lekarzowi łatwiej.

    Mam pomysła - ten świr to państwowy jest? Państwo uznało, ze nie
    potrzebuje leczenia? Za szody wyrządzone przez świrów odpowiada skarb
    państwa - co ty na to?

    > Z tego co pisales, to bron moze sie przydac, jak zastuka do drzwi.

    Jak wali do drzwi to rozsądniej będzie mu po prostu nie otwierać.

    > Ale bardziej mnie ciekawi co policja na to - tzn na podanie ...
    > bedzie mowic, ze nie ma zadnego zagrozenia ?

    Policja mówi, że albo rodzina wystąpi o umieszczenie w zakładzie, albo
    nikt nic nie zrobi. Rodzina ma to w dupie bo tam nie mieszka.

    Raz na jakiś czas wyciągają go przez okno i do zakładu - wraca po
    miesiącu, dwa miesiące jest spokój, potem wóda zamiast leków. Problem we
    tym, że jak bierze leki, to rzeczywiście jest "normalny", tylko po
    miesiącu przestaje i zamienia na alko.

    Klasyczny przykład - jak zrobisz imprezę to poliocja przyjedzie i cię
    spacyfikuje - jak ktoś odwala takie akcje non stop to jest bezkarny.

    Shrek

  • 18. Data: 2019-06-18 07:42:54
    Od: p...@g...com

[...]

    sad moze polegac na zdaniu bieglych ale ma tez wlasny rozum i powinien wiedziec ze
    nie ma zadnej gwarancji czy biegly sie nie myli ba ide o zaklad ze w ich opinie
    wbudowany jest dupochron w stylu "wydaje mi sie" po czym sad dokonuje
    przewartosciowania i przyjmuje to za pewnik

    --Jeśli facet nawet nie dostanie kary śmieci, to do końca jego życia trzeba będzie
    pilnować go, by ktoś mu krzywdę zrobi i jeszcze za człowieka będzie później musiał
    odpowiadać.

    chyba ze przydarzy sie nieszczesliwy wypadek :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=k2R-uDlDTek

  • 19. Data: 2019-06-18 08:57:18
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 17 Jun 2019 16:59:32 +0200, u2 napisał(a):

    > CZYTAJ RÓWNIEŻ: Mężczyzna, który masakrował autem ludzi na molo, to
    > psycholog i ratownik.
    >
    > opublikowano: 22 lipca 2014 ? aktualizacja: 22 lipca 2014
    >
    > https://wpolityce.pl/kryminal/206042-mezczyzna-ktory
    -masakrowal-autem-ludzi-na-molo-to-psycholog-i-ratow
    nik-szokujace-szczegoly-tragedii-w-sopocie

> [...]
    > nikogo ominąć.
    >
    > To wyglądało tak, jakby kierowca po prostu się bawił. Nie mogliśmy w to
    > uwierzyć!
    > -- wspomina jeden z turystów w rozmowie z ,,Faktem".
    >
    > Michał L. zakończył swój szaleńczy rajd na drzewie. Wcześniej jednak
    > potrącił 23 osoby i chyba tylko cudem nikogo nie zabił. Stan trzech z
    > nich jest poważny.
    >
    > Mężczyzna usłyszał już zarzut spowodowania katastrofy w ruchu lądowym i
    > najbliższe trzy miesiące spędzi w areszcie. Grozi mu 10 lat, a jeśli
    > okaże się, że był pod wpływem środków odurzających, nawet do 15 lat

    Nie od dzisiaj wiadomo,
    że pewien % psychologów/psychiatrów
    to "zakamuflowane" pierdolce...

  • 20. Data: 2019-06-18 09:09:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 17 Jun 2019 23:55:14 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale bardziej mnie ciekawi co policja na to - tzn na podanie ...
    > bedzie mowic, ze nie ma zadnego zagrozenia ?

    Aby posiadać broń
    nie musisz się pytać o "pozwoleństwo"
    wyrośniętego harcerza "wónsym"...

    Słowo klucz: