    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 18 Jun 2019 21:44:28 +0200

    W dniu 18.06.2019 o 11:38, J.F. pisze:

    > Ale z drugiej strony ja mu przyznam racje, ze kazdy jest troche chory, a
    > troche zdrowy.
    > I od okolicznosci zalezy ...

    Nie - albo jest poczytalny, albo nie. A nie jest poczytalny, chyba że
    jednak coś odpierdoi - wtedy nie jest. Wtedy to znaczy, że ktoś przy
    pierwszej ocenie się po prostu pomylił.

    > Dobry pomysl, ale na poczatku nic nie zalatwi - panstwo jest bogate.
    > A potem ... zeby cie panstwo nie przymknelo, bo nie zamierza za ciebie
    > placic :-)

    Oczywiście można jechać po absurdach (i obecna władza pokazuje, że
    całkiem serio nalezy brać pod uwagę, że władza chce nadużyć swoich praw
    wobec obywatela), ale ja z nożem po okolicy nie biegam i nie drę ryja,
    że wszyskich zajebię. Odwrócę pytanie - czy obecnie nie ma możliwości,
    że władza zrobi mi kuku, bo jestem niewygodny?

    > Otwierac, bo moze to policja wali :-)
    > Z pistoletem gotowym do strzalu, bo moze ma noz w reku, i problem sie
    > rozwiaze.

    To zadam pytanie inaczej - skoro sam mam strzelać do współobywateli, bo
    władza ma w dupie zapewnienie im bezpieczeństwa, to po co mi władza i
    państwo z dykty?

    > Ale co powie na podanie o bron do ochrony osobistej :-P

    Nie wiem. Nie chce strzelać do ludzi. Zresztą mam wrażenie, że to
    nieskuteczne, bo że mam strzelać to będę wiedział po fakcie.

    Shrek