    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 17 Jun 2019 20:04:42 +0200

    W dniu 17.06.2019 o 18:55, p...@g...com pisze:

    > --To moze jednak sąd mial racje, a Ziobro sie powinien zastanowic,
    > jak uniknac powtorki. Albo czubek i w kaftan albo zdrowy i do
    > pierdla

    Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. Żaden z nas najprawdopodobniej nie
    zna się na psychiatrii. przy czym ja na pewno. Skoro biegli (bo zdaje
    się dwóch wydać musi opinię) twierdzą, że facet jest bezpieczny pod
    jakimiś warunkami, to albo trzeba znaleźć argument, że się mylą, albo
    nie ma co psioczyć na sąd - bo sąd na psychiatrii się nie zna.

    > --Kurator, sprawdzajacy czy nie ma auta na podworku, i czy leki
    > wykupuje ? Ja myślę że im obiecał poprawę i mu uwierzyli ;-) Ps teraz
    > Zero jest w swoim żywiole, jak zażąda czapy dla tego pierdolca co
    > zabił 10latke suweren przyklasnie i olać UE

    No ale uważasz, że facet mordujący 10 dziecko, bo mama dziecka za dużo
    mu poświęca czasu i nie ma czasu dla mordercy nie zasługuje na najwyższy
    wymiar kary? Jeśli facet nawet nie dostanie kary śmieci, to do końca
    jego życia trzeba będzie pilnować go, by ktoś mu krzywdę zrobi i jeszcze
    za człowieka będzie później musiał odpowiadać.