    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 17 Jun 2019 19:23:26 +0200

    > To, że że nie możne przebywać w Zakładzie Karnym wydaje się oczywiste.
    > Do rozważenia pozostaje, czy powinien być w zakładzie zamkniętym.
    > Lekarze uznali, ze nie. Ja się nie znam, ale pytanie, kto spośród
    > autorów artykułu się lepiej od lekarzy zna? Skoro lekarze uznali, ze są
    > w stanie n ad tym człowiekiem zapanować, to niestety pozostaje im zaufać.

    Już raz dali... Nie mamy tu doczynienia z domniemaniem że ktoś jest
    potencjalnie niebezpieczny. Ten ktoś już to udowodnił.

    Ogólnie ciężka sprawa - z jednej strony należy zapobiegac trafianiu do
    psychiatryków ludzi, którzy tam nie powinni się znaleźć, z drugiej każdy
    jeden lekarz napisze to za co nie ma odpowiedzialności - jak koleś
    jeszcze nic nie odwalił to że nie ma podstaw do przymusowego leczenia,
    bo za to nic nie grozi, jak odwalił to napisze, że ten sam koloeś
    niepoczytalny bo znów nic za to nie grozi.

    Gdzieś w twoich okolicach mieszka rodzinka zjebów co stalkuje sąsiadkę
    od lat i chuja im moga zrobić - państwo z dykty.

    U mnie w bloku jest kolo, co ma schizofrenie i regularnie zmienia leki
    na wódę - i co - i nic. Biegał z nożem po klatce (policja przyjechała po
    trzech dniach... ale im nie otworzył więc pojechali), dobijał się do
    ludzi chcąc rozmawiać "z simonem" i co? I nic - po dwóch tygodniach go
    zabrali na leczenie, bo w końcu matka się łaskawie zgodziła podpisać pod
    papierami, koleś był ogarnięty przez miesiąc i od nowa - wóda zamiast
    prochów. Drze przez balkon że wszystkich zajebie. I dopóki nie zajebie,
    to wszyscy maja to w dupie. A nawet jak zajebie to bedzie to samo -
    niepoczytalny, potem wyzdrowieje i od nowa zabawa jak prochy odstawi.

    A policja udaje, że nic nie może - popraw mnie - jak jest poczytalny to
    jebać go mandatami za zakócanie porządku, a nie że jak nie otworzy to
    "co my możemy?". A jak jest ciągle niepoczytalny to do prokuratora o
    ubezwłasnowolnienie.

    Shrek