  • 21. Data: 2018-04-02 17:00:53
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 10:47, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 10:20:52 UTC+2 użytkownik Robert
    > Tomasik napisał

    > Ty jak widzę ciągle nie rozumiesz. Nie lubie tak pisać ale napiszę:
    > Policjant zatrzymujący człowieka podając powód przeszukania "rowery
    > kradną" i przeszukujący mu etui od okularów robi z siebie idiotę i
    > ośmiesza formację w której służy. Pomijając już taką drobnostkę że ta
    > formacja z zasady powinna służyć temu rowerzyście m,in.

    Ty wiesz i ja wiem, że w etui nie szukał roweru, tylko prochów. I gdyby
    znalazł, to nikogo by nie obchodziło, jaki powód podał i co na ten temat
    ma do powiedzenia zatrzymany/podejrzany/oskarżony/skazany. A policjant
    miałby plusa do statystyki.

    A gdyby nie znalazł, a chłopak nie miał kamery, to zero strat. Stąd
    taka, a nie inna praktyka działań policji.

    MJ

  • 22. Data: 2018-04-02 18:47:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 10:45, Shrek pisze:

    > A jednak rozporządznie mówi, że masz tą przyczynę podać. Tak wiem - nie
    > precyzuje, że masz podać prawdziwą przyczynę. Twoje osobiste
    > przemyślenia na temat sensu podawania przyczyny wykonywania czynności są
    > bez znaczenia.

    Ale powód sprawdzenia, nie zaś przeszukania konkretnej kieszeni, czy
    etui, co prowadzi do opisanego tu absurdu legalności poszukiwania roweru
    w etui na okulary.

  • 23. Data: 2018-04-02 18:50:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 10:47, Kris pisze:
> [...]
    > ośmiesza formację w której służy. Pomijając już taką drobnostkę że ta
    > formacja z zasady powinna służyć temu rowerzyście m,in.

    Przeczytaj wreszcie ten przepis, zamiast po Shreku przepisywać. Podajesz
    powód przeszukania (tu kradzione rowery), ale potem nie tylko możesz,
    ale wręcz masz obowiązek przeszukać wszystko (nawet to etui).
    Rozporządzenie wymusza takie działanie, a policjant tylko realizuje ten
    przepis. Nie czytaj Shreka, bo on wszędzie spisek widzi. Weź i
    przeanalizuj to rozporządzenie.

  • 24. Data: 2018-04-02 18:51:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 17:00, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > A gdyby nie znalazł, a chłopak nie miał kamery, to zero strat. Stąd
    > taka, a nie inna praktyka działań policji.

    Kamera tu nic nie zmieni. Musi się zmienić rozporządzenie.

  • 25. Data: 2018-04-02 19:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale powód sprawdzenia, nie zaś przeszukania konkretnej kieszeni, czy
    > etui, co prowadzi do opisanego tu absurdu legalności poszukiwania roweru
    > w etui na okulary.

    Tak średnio legalnego, bo zaczętego od zmyślonego powodu "jazda w zimę
    na rowerze". Dalej też słabo, bo przepis jest niekonstytucyjny, co
    dostrzegł nawet fasadowy trybunał.

    Shrek

  • 26. Data: 2018-04-02 19:20:12
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    > Rozporządzenie wymusza takie działanie, a policjant tylko realizuje ten
    > przepis. Nie czytaj Shreka, bo on wszędzie spisek widzi. Weź i

    Działo się to co prawda dawno temu, 10 lat albo i więcej, ale zatrzymała
    mnie raz Policja, podając powód - poszukiwania skradzionego roweru.

    Obejrzeli rower, poszukali numerów ramy, spisali je, zapytali się kiedy
    kupiłem rower i gdzie, podziękowali, ja podziękowałem, pojechałem dalej.

    Chcesz powiedzieć że złamali przepisy? Powinni mi zrobić rewizję i
    zajrzeć do każdego pojemnika który bym wiózł ze sobą?

    p. m.

  • 27. Data: 2018-04-02 19:26:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 18:50:26 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Przeczytaj wreszcie ten przepis, zamiast po Shreku przepisywać.
    Przeczytałem
    Ale dalej uważam że policjant mówiący "rowery kradną" i w tym samym momencie
    grzebiący w etui znie rowerów ba okulary robi z siebie idiote
    Napisz może uczciwie czy ten Twój kolega z filmiku faktycznie roweru szukał czy może
    jednak miał nadzieję ziolo znależć?

> [...]
    > ale wręcz masz obowiązek przeszukać wszystko (nawet to etui).
    > Rozporządzenie wymusza takie działanie, a policjant tylko realizuje ten
    Rozwiniemy podwątek czemu "drogówka" nie zagląda w etui od okularów?

    >Nie czytaj Shreka, bo on wszędzie spisek widzi. Weź i
    > przeanalizuj to rozporządzenie
    Proponuję żebyś Swoje wpisy przeanalizoywał biorąc pod uwagę że to niekoniecznie
    prywatne wypowiedzi tylko że ośmieszasz formację w której służysz

  • 28. Data: 2018-04-02 19:27:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2018 o 19:20, m pisze:

> [...]
    >
    > Chcesz powiedzieć że złamali przepisy? Powinni mi zrobić rewizję i
    > zajrzeć do każdego pojemnika który bym wiózł ze sobą?

    A tam rower. Błaha sprawa, mnie szukali kontrabandy prochów w
    samochodzie. Poprosili, żeby podnieść wycieraczki i dalej nie szukali.
    Przeprosili za kłopot i życzyli szerokiej drogi, przestępcy jedni
    łamiący prawo;)

    Shrek

  • 29. Data: 2018-04-02 19:32:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 19:20:14 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Chcesz powiedzieć że złamali przepisy? Powinni mi zrobić rewizję i
    > zajrzeć do każdego pojemnika który bym wiózł ze sobą?

    A jak zupa którą wiozłeś była za słona?
    A tak na poważnie pytanie do Roberta:
    Czemu nie zajrzeli koledzy po fachu w etui od okulatrów typowi co w sąsiednim wątku w
    ploy wjechał?

  • 30. Data: 2018-04-02 20:09:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 17:00:56 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

> [...]
    >
    > A gdyby nie znalazł, a chłopak nie miał kamery, to zero strat. Stąd
    > taka, a nie inna praktyka działań policji.

    Idiota w mundurze nie wierzył że kamera nagrywa bo dioda nie migała
    I konkretna liczbę odsłon na youtube wygenerował na chwałę Policji