  • 31. Data: 2018-04-02 20:40:41
    Temat: Re: Tak a propos działań Policji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 19:17, Shrek pisze:

    > Tak średnio legalnego, bo zaczętego od zmyślonego powodu "jazda w zimę
    > na rowerze". Dalej też słabo, bo przepis jest niekonstytucyjny, co
    > dostrzegł nawet fasadowy trybunał.

    Ale jest - obowiązuje.

  • 32. Data: 2018-04-02 20:46:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 19:20, m pisze:

    > Chcesz powiedzieć że złamali przepisy? Powinni mi zrobić rewizję i
    > zajrzeć do każdego pojemnika który bym wiózł ze sobą?

    Już to tu pisałem. Generalnie nie ma problemu, dokąd by kilka metrów
    dalej nie stał patrol i nie mając podejrzenie, ze masz prochy nie
    przeszukał i nie znalazł w etui ich.

    Sądzę, że gdyby etui nie przeszukali, to y ie nic wielkiego nie stało,
    dokąd rowerzysta by nie opublikował tego filmu. Wówczas okazało by się,
    że zrobili to niezgodnie z rozporządzeniem. Ja bym się wcale nie
    zdziwił, gdyby szopka z przeszukaniem wszystkiego wynikła z tego, ze się
    zorientowali, że ich nagrywa właśnie. To nagrywanie czasem działa w dwie
    strony.

  • 33. Data: 2018-04-02 20:48:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 19:32, Kris pisze:

    > Czemu nie zajrzeli koledzy po fachu w etui od okulatrów typowi co w
    > sąsiednim wątku w ploy wjechał?

    Może dlatego, że ich nie nagrywał. Może dlatego, że w ogóle go nie
    przeszukiwali. Zapytaj ich. A czego mieli szukać?

  • 34. Data: 2018-04-02 20:50:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-18 o 19:26, Kris pisze:

    > Przeczytałem Ale dalej uważam że policjant mówiący "rowery kradną" i
    > w tym samym momencie grzebiący w etui znie rowerów ba okulary robi z
    > siebie idiote Napisz może uczciwie czy ten Twój kolega z filmiku
    > faktycznie roweru szukał czy może jednak miał nadzieję ziolo znależć?

    To już musisz jego zapytać o to. Może wentylka z kradzionego roweru
    szukał :-) Ja nie wiem.

    > Rozwiniemy podwątek czemu "drogówka" nie zagląda w etui od okularów?

    Pewnyś?

    > Proponuję żebyś Swoje wpisy przeanalizoywał biorąc pod uwagę że to
    > niekoniecznie prywatne wypowiedzi tylko że ośmieszasz formację w
    > której służysz

    Nie piszę w imieniu jakiejkolwiek formacji.

  • 35. Data: 2018-04-02 21:17:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale jest - obowiązuje.

    To się spieszcie, bo już tylko niecały rok wam został.

    Shrek

  • 36. Data: 2018-04-02 21:19:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnyś?

    100% akurat drogówka nigdy mi do etui od okularów nie zaglądała. Komui o
    tym donieść? ;)

    Shrek

  • 37. Data: 2018-04-02 22:02:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tym niemniej odrobina inteligencji jest wymagana, gdyż przynajmniej w
    > teorii mają oni "ociepli" wizerunek policji.

    To wymaga wbrew pozorom sporej inteligencji, a jeszcze bardziej
    błyskotliwości (jak się nie jest wyuczonym). Z tym, że najczęściej im
    mniej takich przymiotów tym wieksze parcie na stołek + brak samokrytyki.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2018-04-02 22:07:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To wymaga wbrew pozorom sporej inteligencji, a jeszcze bardziej
    > błyskotliwości (jak się nie jest wyuczonym). Z tym, że najczęściej im
    > mniej takich przymiotów tym wieksze parcie na stołek + brak samokrytyki.

    No właśnie o tym piszę. Jak to ma być reprezentacja lepszej części
    policji, to strach się bać.

    Shrek

  • 39. Data: 2018-04-02 23:12:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Apr 2018 17:00:53 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > W dniu 2018-04-02 o 10:47, Kris pisze:
    > Ty wiesz i ja wiem, że w etui nie szukał roweru, tylko prochów. I gdyby
    > znalazł, to nikogo by nie obchodziło, jaki powód podał i co na ten temat
    > ma do powiedzenia zatrzymany/podejrzany/oskarżony/skazany. A policjant
    > miałby plusa do statystyki.
    >
    > A gdyby nie znalazł, a chłopak nie miał kamery, to zero strat. Stąd
    > taka, a nie inna praktyka działań policji.

    Jakby mial kamere, to tez zero strat, bo przeciez szukanie narkotykow
    jest chwalebne.

    J.

  • 40. Data: 2018-04-03 01:05:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-02 o 23:12, J.F. pisze:

    > Jakby mial kamere, to tez zero strat, bo przeciez szukanie narkotykow
    > jest chwalebne.

    Może u dilerów lub narkomanów, u przypadkowo kontrolowanych
    osób jak widać nie bardzo.