  • 41. Data: 2007-11-18 14:19:21
    Temat: Re: Sześciu zatrzymanych zolnierzy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:fhon37$ko0$1@news.onet.pl...

    > Nawet gdyby, to przecież binladenów i świtoniów tak po prostu zabijać
    > też nie wolno?

    Że zacytuję: " To jest wojna, a my jesteśmy żołnierzami jednej z walczących
    stron." I dalej juz w wolnym cytacie, żołnierze dostali do rąk karabiny, a
    nie wiadra.

    > Za to zarzut nie wykonania rozkazu, bo rozkaz był ostrzelać obiekt
    > a nie niebo.

    Zajrzyj do zacytowanych przeze mnie przepisów, a potem podyskutujemy. To
    kilka podstawowych artykułów.

  • 42. Data: 2007-11-18 14:22:12
    Temat: Re: Sze?ciu zatrzymanych zolnierzy
    Od: pulsar <p...@g...pl>

    Piotr napisał(a):
    > Jeszcze nie poszedłeś, na to piwko?
    > Towarzycho wiele straci, taki rezoner... A dowcipny, że cud!

    Piwka nie pijam, ale czerwone, wytrawne winko
    Cabernet Sauvignon, owszem, od obiadu ciągnę
    równiutko. Jakżebym inaczej z Tobą wytrzymał...
    ;-)
    --
    pulsar

  • 43. Data: 2007-11-18 14:51:19
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2007 15:22:12 +0100, pulsar napisał(a):

    > Piwka nie pijam, ale czerwone, wytrawne winko
    > Cabernet Sauvignon, owszem, od obiadu ciągnę
    > równiutko. Jakżebym inaczej z Tobą wytrzymał...
    > ;-)

    Hm, dziwne, powinieneś i to w podanej przeze mnie lokalizacji.
    Bo na winach to się raczej nie znasz.
    pz
    Piotr
    Ciągniesz z flachy?

  • 44. Data: 2007-11-18 15:38:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > powiedz ze robisz sobie jaja :)

    Nie bardzo. A może myślisz, że prokurator oskarżający żołnierzy
    o zbrodnię robi to dla jaj?

  • 45. Data: 2007-11-18 16:20:22
    Od: Jacek_P <M...@c...edu.pl>

    Szerszen <s...@t...pl> napisal:
    > no jesli twoja wiedza hitoryczna dotyczaca polnocnej ameryki zaczyna sie dopiero
    > od powstania usa to rzeczywiscie nie mamy o czym pisac :)

    A poza tania demagogia potrafisz steknac cos wiecej? :P
    Nie schodz do poziomu ministra niszczarki, prosze.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 46. Data: 2007-11-18 16:22:33
    Od: Jacek_P <M...@c...edu.pl>

    Szerszen <s...@t...pl> napisal:
    > no jesli twoja wiedza hitoryczna dotyczaca polnocnej ameryki zaczyna sie dopiero
    > od powstania usa to rzeczywiscie nie mamy o czym pisac :)

    A tak poza tym: jak rzucasz kwantyfikatorem ogolnym, to wystarczy
    zrewanzowac ci sie szczegolnym, aby ci glowe obcielo.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 47. Data: 2007-11-18 17:36:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:fhpmap$2ep$1@news.onet.pl...

    > Nie bardzo. A może myślisz, że prokurator oskarżający żołnierzy
    > o zbrodnię robi to dla jaj?

    Z tym to różnie bywa.

  • 48. Data: 2007-11-18 17:48:00
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:fhpmap$2ep$1@news.onet.pl...

    > Z tym to różnie bywa.

    Jeśli by oskarżał o coś takiego kalibru bez w miarę solidnych podstaw
    to by się sam prosił o spore kłopoty w horyzoncie 10-20 lat.

    --
    Andrzej Adam Filip - Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
    I cudzy analfabetyzm utrudnia pisanie.

  • 49. Data: 2007-11-18 18:37:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli by oskarżał o coś takiego kalibru bez w miarę solidnych podstaw
    > to by się sam prosił o spore kłopoty w horyzoncie 10-20 lat.

    Chwilowo tym żołnierzom postawiono zarzuty, a nie oskarża się ich o nic.
    Może się okazać w dalszej perspektywie, że akt oskarżenia pójdzie na
    dowódcę, a pozostali będą świadkami. Postępowanie wobec nich może zostać
    umorzone. Celem doraźnym takiego zamieszania jest rozbicie konsolidacji
    grupy i uniemożliwienie kontaktowania sie przez nich przed przesłuchaniem.
    Sprawa poważna, to i mogli sięgnąć po tego typu konstrukcję prawną, która
    jest dopuszczalna.

  • 50. Data: 2007-11-18 19:34:09
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

> [...]
    > Sprawa poważna, to i mogli sięgnąć po tego typu konstrukcję prawną, która

    Zatrzymanie i doprowadzenie wyglądało raczej jak akcja przeciwko pospolitym
    bandziorom - tak nie byli traktowani nawet skazani za ludobójstwo w
    Norymberdze, a tym bardziej świadkowie. Można tak traktować tylko polskich
    żołnierzy.

    Podobnie było w tym przypadku :

    http://www.tvn24.pl/12690,1526087,wiadomosc.html

    Zasłużonego i odznaczonego dowódcę-pilota potraktowano gorzej niż bandziora,
    pozbawiając go prawa do kontaktu z adwokatem i rodziną, ale za to w eter
    poszła szkalująca informacja.

    Anatol