  • 1. Data: 2007-11-17 14:18:46
    Temat: Alimenty
    Od: p...@o...pl

    Witam.
    Zaznaczę na wstępie, że sprawa dotyczy kuzyna mojego znajomego.
    Człowiek płaci alimenty na dzieciaka (synio 23 lata).
    Z matką dziecka nie ma ślubu. Pani mama odizolowała synia od ojca od
    momentu
    urodzenia. Nie pozwoliła na kontakty, prezenty chciała tylko
    alimenty.
    Chłopak studiuje zaocznie chyba na prywatnej uczelni bo nie zdał
    egzaminów
    na publiczną. Rok podobno zawalił i zmieniał kierunki bo sobie nie
    radził.
    Podobno pracuje gdzieś na lewo. Matka pracuje.
    Ojciec stracił właśnie pracę i utrzymuje się z roli. Mieszka na wsi
    więc
    innej pracy nie znajdzie.
    Powiedzcie mi czy jeśli złoży wniosek o zniesienie oboowiązku
    alimentacyjnego to na 100% zostaną one zniesione?

  • 2. Data: 2007-11-17 15:12:40
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Powiedzcie mi czy jeśli złoży wniosek o zniesienie oboowiązku
    > alimentacyjnego to na 100% zostaną one zniesione?

    Nie. Ale jeśli wystąpi o ponowne ustalenie wymiaru alimentów w związku ze
    zmianą warunów życia to ma duże szanse na ich zmniejszenie. Praca na lewo no
    cóż.... Trudno udowodnić.