  • 61. Data: 2007-11-20 15:09:08
    Temat: Re: Sześciu zatrzymanych zolnierzy
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87lk8v6f42.fsf@anfi.office-on-the.net...

    > <ironia> No jeśli uważasz że w Afganistanie nie ma cywili to dlaczego
    > ten cały ISAF nie wyrzyna po kolei wszystkiego co się rusza? </ironia>

    Błędnie założyłem, że "mądrej głowie dość po słowie" ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 62. Data: 2007-11-20 15:58:52
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Nostradamus" <l...@p...fm> writes:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87lk8v6f42.fsf@anfi.office-on-the.net...

    > Błędnie założyłem, że "mądrej głowie dość po słowie" ;))

    Mam życzyć "Afganische Banditen" (w tłumaczeniu z hamerykańskiego
    "Afgańskim Terorystom") wytłuczenia okupantów do nogi?
    Do takiego poparcia właśnie zachęciłeś *gorąco* jeśli nie zauważyłeś.

    --
    Andrzej Adam Filip - Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
    Żeby być sobą, trzeba być kimś.

  • 63. Data: 2007-11-20 18:12:44
    Temat: Re: Sześciu zatrzymanych żołnierzy
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > fakty a co będzie już wynikiem złożonej interpretacji sądu.

    A to w Polsce bywają także dowody? To mnie zaskoczyłeś.

    No dobra, gdzie tak było ostatnio i w którym roku? ;>

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 64. Data: 2007-11-20 18:26:54
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Szerszen pisze:
    > o ile wiem to terrorystow sie zabija, a nie bierze do niewoli
    > i slusznie zreszta, po co narazac zycie zolnierzy

    Bardzo trafna uwaga. A bandytów się linczuje!