  • 1. Data: 2007-11-17 13:12:34
    Temat: zakup dzialki z rozpoczeta budowa !
    Od: e...@p...fm

    witam
    Bardzo prosze o pomoc prawna (jestem zielony w temacie) jak wyglada
    sprawa projektu tzn kupuje dzialke jest pozwolenie na budowe sa wylane
    ławy na 1.5m (pod piwnice) i na tym koniec, budowa zostala rozpoczeta
    w terminie 2 lat od zatweirdzenia projektu i teraz moje pytania czy ja
    jak kupuje dzialke to projekt przechodzi automatycznie na mnie ? ile
    ja mam teraz czasu na budowe znowu do dwuch lat musze sie wyrobic ?
    jak taki zakup przeprowadzic gdzie zaczac ? jak sprawdzic papiery ?
    pozdrawiam
    dziekuje

  • 2. Data: 2007-11-17 15:17:06
    Temat: Re: zakup dzialki z rozpoczeta budowa !
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > jak taki zakup przeprowadzic gdzie zaczac ? jak sprawdzic papiery ?

    1) Sprawdzić, czy pozwolenie na budowę nie wygasło (czyli czy w dzienniku
    budowy ostatni wpis kierownika budowy jest nie starszy niż 2 lata).
    2) Do umowy zakupu dodać projekt budowlany.

    Z (1) i (2) Starostwo przepisze pozwolenie na budowę na ciebie.

  • 3. Data: 2007-11-18 19:31:06
    Od: e...@p...fm

    dzieki za odpowiedz, sprawdzilem dzienik wpis jest ok
    teraz jak sie zabezpieczyc zeby dzialka nie miala obciazen(kredyt,
    zadluzenie itp - w ksiegach wieczystych wystarczy ?)
    pozniej rozumiem ze ide do notariusza i co musze dostac za dokumenty ?
    kurcze jestem zielony boje sie strasznie kwota tez jak dla mnie tez
    nie mala :(
    jak przeprowadzic ten zakupu w pkt bede wdzieczny za taki opis
    pozdrawiam