  • 1. Data: 2004-01-02 11:03:28
    Temat: Sylwester
    Od: "Waligator" <w...@g...pl>

    Witam
    W paru zdaniach opisze moj problem, mam pare pytan prawnych jezeli ktos mi
    pomoc to gory dziekuje.
    Dwa tygodnie przed Sylwestrem kupilem 2 zaproszenia na zabawe
    w restauracji, na drugi dzien okazalo sie ze nie bede mogl jednak isc
    na ta zabawe. Zadzwonilem do wlasciciela i zapytalem czy jest mozliwosc
    zwortu zaproszen. Pann milo wyjasnil ze jezeli tylko znajda sie chetne
    osoby na to miejsce to nie ma sprawy. Minelo 5 dni, zadzwonilem ponownie,
    ten sam Pan juz nie byl tak mily i powiedzial ze juz mi tlumaczyl jak sprawa
    wyglada. Na drugi dzien znajoma zadzwonila do niego z pytaniem czy sa
    wolne miejsca, dowiedziala sie ze miejsc juz nie ma i nie bedzie.
    Pojechalem osobiscie zapytac Pana jak wyglada sprawa. Pan byl wrecz
    arogancki,
    oczywiscie nie bylo juz mowy o zwrocie pieniedzy, poprosilem o fakture.
    Wyslalem na drugi dzien poleconym oswiadczenie
    o odstapieniu od umowy na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie
    niektorych praw konsumentow rozdz.1 art2.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=19
    (jako ze pieniazki wreczylem temu Panu na ulicy, wieczorem, a siedziba firmy
    czyli
    restauracja miesci sie zupelnie gdzie indziej).
    Gdzie moge sie z tym udac? Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy?
    Jak wyglada procedura postepowania sadowa? Jakie koszty za wniesienie
    sprawy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-04 14:08:59
    Temat: Re: Sylwester
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Waligator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > (jako ze pieniazki wreczylem temu Panu na ulicy, wieczorem, a siedziba
    firmy
    > czyli
    > restauracja miesci sie zupelnie gdzie indziej).

    Chyba zbyt doslownie rozumiesz "poza siedzibą firmy"

    HaNkA