  • 1. Data: 2004-01-01 23:35:58
    Temat: Dzienniki Ustaw na www
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Witam

    Orientuje sie ktos moze gdzie na www mozna znalezc pelne teksty wraz z
    zalacznikami Dzienników Ustaw?

    Korzystam czasem z www.abc.com.pl ale tam sa tylko Dzienniki od bodajże 1997
    roku, a mnie interesowałyby nieraz starsze.

    Sa tez niektore Dzienniki w formacie .pdf na stronach Sejmu RP, ale dalece
    nie wszystkie.

    pdr
    Olo

  • 2. Data: 2004-01-01 23:39:11
    Temat: Re: Dzienniki Ustaw na www
    Od: <l...@p...fm>

    > Orientuje sie ktos moze gdzie na www mozna znalezc pelne teksty wraz z
    > zalacznikami Dzienników Ustaw?

    Co to sa "zalaczniki Dziennikow Ustaw"???

    Dan.

  • 3. Data: 2004-01-01 23:47:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Co to sa "zalaczniki Dziennikow Ustaw"???

    Nie wiesz co to tekst z zalacznikiem? Bardzo wiele Rozporzadzen je zawiera -
    wzory roznych dokumentow i takie tam....

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-01-01 23:54:59
    Od: <l...@p...fm>

    > Nie wiesz co to tekst z zalacznikiem?

    Wiem co to tekst aktu prawnego z zalacznikami. Nie wiem natomiast co to
    "zalaczniki Dziennikow Ustaw". Ale teraz rozumiem ze pokreciles szyk zdania
    i wyszlo takie dziwactwo.

    Dan.

  • 5. Data: 2004-01-02 06:56:50
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Wiem co to tekst aktu prawnego z zalacznikami. Nie wiem natomiast co to
    > "zalaczniki Dziennikow Ustaw". Ale teraz rozumiem ze pokreciles szyk
    zdania
    > i wyszlo takie dziwactwo.

    Jeszcze jeden safca jensyka polskiego.
    Treść może i rozumie, ale odpowiedzieć ... nie łaska.

    Piszę to z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością.
    Poprzednikiem moim był ...... polski prawnik ???? :))))))))))))
    Odpowiedzieć ... może i odpowiedział ..... ale żeby na temat????
    :)))))))))))))

    Nie chcę tutaj urazić wszystkich prawników polskich oczywiście.

    pozdrawiam
    fart

    Zależy co szukasz, ale tutaj poszukaj.
    http://klasyfikacje.pl/drzewo.php
    http://prawo.hoga.pl/
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    http://www.ms.gov.pl/
    http://www.nettax.pl/serwis/
    http://newslettery.dashofer.pl/index.php
    http://portalfk.pl/content/home.html
    http://www.prawo.fri.pl/
    http://www.student.lex.pl/index_n.html
    http://www.gazetaprawna.pl
    http://www.podatki.pl

    To tyle na początek.
    Dobrzy ludzie z pewnością Ci pomogą i podadzą więcej.

  • 6. Data: 2004-01-02 07:07:32
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poprzednikiem moim był ...... polski prawnik ???? :))))))))))))
    > Odpowiedzieć ... może i odpowiedział ..... ale żeby na temat????

    1. Napraw_zmień klawiaturę.
    2. Pozostawiaj wrotki.
    3. Podpisuj posty gdyż nikt nie będzie Cię poważnie
    traktował. (jeśli w ogóle?)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Ulubionym zajęciem Polaków jest walka z przeważającymi siłami wroga."

  • 7. Data: 2004-01-02 08:37:46
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > 1. Napraw_zmień klawiaturę.
    Postaram się ... ale nie obiecuje, że dzisiaj.

    > 2. Pozostawiaj wrotki.

    Nie wiem o co chodzi. Możesz jaśniej.

    > 3. Podpisuj posty gdyż nikt nie będzie Cię poważnie
    > traktował. (jeśli w ogóle?)

    kuredelebele
    zawsze się staram tak samo podpisywać, więc co z tą powagą ??????

    pozdrawiam
    fart

    ps.
    czy chodzi Ci o sygnaturkę ????????
    to się chyba tak nazywa. na końcu.

  • 8. Data: 2004-01-02 10:10:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zależy co szukasz, ale tutaj poszukaj.
> [...]

    Dziekuję bardzo :-)

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-01-02 10:45:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na stronie http://www.sejm.gov.pl musisz znaleźć konkretne rozporządzenie.
    Wówczas tam masz w formacie pdf jego treść zazwyczaj z załącznikami, ale
    musisz wyświetlić tekst aktualny. Bo tam na tych podstronach są różne
    wersje. I te pierwotne i zmiany z reguły zmian nie zawierają. Piszę
    zazwyczaj, bo w przypadkach, w których ja korzystałem załączniki były, ale
    nie wykluczam, że może jakiś tam nie ma. Wszystkich tych ustaw nie
    sprawdzałem.

    Po za tym wiele rozporządzeń można znaleźć na odnośnych stronach
    ministerstw. Tylko trzeba trochę poszukać, bo czasem one nie "wyskakują" w
    wyszukiwarkach ogólnie stosowanych i trzeba skorzystać z wyszukiwarki na
    stronie ministerstwa czy innego centralnego organu.

  • 10. Data: 2004-01-02 17:37:17
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > Postaram się ... ale nie obiecuje, że dzisiaj.

    Zrób to jak najszybciej.

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    > kuredelebele
    > zawsze się staram tak samo podpisywać, więc co z tą powagą ??????

    Uważniej przejrzałem tamten post. Fakt, podpis jest
    , ale *w środku posta_tekstu* .

    > czy chodzi Ci o sygnaturkę ????????
    > to się chyba tak nazywa. na końcu.

    Sygnaturka_podpis jest na końcu tekstu. Właściwie *pod*
    napisanym tekstem. W wyżej podanym linku jest wszystko
    na te tematy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,