  • 1. Data: 2005-07-13 19:47:16
    Temat: Subintabulat
    Od: Konrad Werner <k...@t...wirtualnapolska.pl>

    Witam,

    mam krótkie pytanie. Czy subintabulat wpisuje się do księgi wieczystej?
    Jeśli tak, to kto składa wniosek o wpis? Czy właściciel nieruchomości
    musi wiedzieć o tym, że na wierzytelności zabezpieczonej hipoteką na
    jego nieruchomości ustanowiono hipotekę?

    Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam.

    Konrad Werner

  • 2. Data: 2005-07-14 07:00:40
    Temat: Re: Subintabulat
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Konrad Werner napisał(a):
    > Witam,
    >
    > mam krótkie pytanie. Czy subintabulat wpisuje się do księgi wieczystej?

    A co to ten subintabulat?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-14 08:04:29
    Temat: Odp: Subintabulat
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Johnson <j...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:db52in$8en$...@a...news.tpi.pl...

    > A co to ten subintabulat?

    hipoteka na wierzytelnosci zabezpieczonej hipoteka

    Dan

  • 4. Data: 2005-07-14 12:39:45
    Temat: Re: Odp: Subintabulat
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dan napisał(a):

    > hipoteka na wierzytelnosci zabezpieczonej hipoteka

    To nie można było od razu napisać po polsku :)