  • 1. Data: 2005-07-13 17:58:59
    Temat: Czy takie wezwanie jest poprawne?
    Od: "Jarek" <J...@j...pl>

    Witam.
    W 1999 r kupiłem w Lukas Banka SA na raty pralke, kredyt spłaciłem w
    całości.
    Do początku roku 2004 z korespondencją od Lukas Bank SA był spokój, obecnie
    potrafią przysyłać po 3 listy miesiącznie z propozycjami różnych kredytów,
    ba nawet wydzwaniają na mój prywatny telefon. Nie życzę sobie takich
    praktyk.
    Wysłałem im wezwanie do zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych na
    podstawie ustawy o ochronie danych osobowych, widać zignorowali je bo oferty
    od nich nadal nadchodzą.
    Chce im teraz wysłać takie pismo:

    WEZWANIE PRZEDSĄDOWE

    W związku z niedostosowaniem się do faxu z dnia 30.06.2005 r. oraz listu
    poleconego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez Panią xxx xxx z datą
    odbioru 05.07.2005 r., wzywam Was na mocy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych do dobrowolnego zaprzestania wykorzystywania
    moich danych osobowych przez Lukas Bank SA pl. Orląt Lwowskich 1 53-605
    Wrocław.

    W przypadku dalszego przetwarzania moich danych osobowych sprawa zostanie
    skierowana na drogę postępowania sądowego bez ponownego zawiadomienia.

    Czy takie pismo ma ręce i nogi i jest poprawne?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-07-13 20:40:01
    Temat: Re: Czy takie wezwanie jest poprawne?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" <J...@j...pl> napisał w wiadomości

    Zamiast słać im pisma powiadom GIODO, że bezprawnie przetwarzają twoje
    dane osobowe. Masz prawo cofnąć im zgodę na ich przetwarzanie w celach
    marketingowych i Twojej korespondencji w inny sposób nie można
    potraktować.