  • 31. Data: 2010-09-14 08:29:13
    Temat: Re: Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl>

    Korupcyjnej hydrze byle-kto serca nie wydrze. ;)
    --
    Nie musi być stricte korupcyjna. W układzie są urzędnicy, policjanci, którym
    państwo płaci i oni będą tak robić by im płaciło dalej.

  • 32. Data: 2010-09-14 08:32:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Jak najbardziej jestem za przyśrubowaniem prędkości tam gdzie jest to
    > konieczne.

    Na chodniku jest konieczne

  • 33. Data: 2010-09-14 08:36:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Policja jako instytucja ne ma nic z mandatów. Jeśli chodzi Ci zaś o
    > ewentualne premie dla policjantów za nałożenie iluś tam mandatów, to
    > bezpośredniego przełożenia nie ma. Posrednie pewnie i gdzieś tam
    > nieformalnie być może, ale miejsce ustawienia radaru wyznacza przełożony,
    > który premii za mandaty raczej nie dostanie. Tak więc akurat Twoja
    > koncepcja nie za bardzo ma podstawy teoretyczne.

    Zawsze zastanawiałem się, jak to jest, że przełożony wysyła zwykłego
    policjanta na zbieranie łapówek. Wyszło mi się, że jakoś muszą się nimi
    dzielić. Inaczej lepiej byłoby nie awansować.

  • 34. Data: 2010-09-14 08:41:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    > na wiele miesięcy wylądował w szpitalu, bo zdrowy rozsądek podpowiada
    > wielu kierowcom, że ograniczenie do 40 km/h jest tam bezsensowne, co tam
    > kilka ostrych zakrętów zasłoniętych, że nie widac co jedzie, co tam wąska
    > droga, co tam szpital w pobliżu.... A autobus tak sie wlecze, to ja sobie
    > pojadę prawym pasem szybciej, bo co tam 40 km/h....
    >
    > I bynajmniej tam często stoją i łapią i mam nadzieję, że będą to robić
    > częściej, bo tych, którym "zdrowy rozsądek" podpowiada, że bezpiecznie tam
    > jest jechać szybciej jest ciągle zbyt wielu.

    I co, przestanie podpowiadać ?

    Zawsze mi się przypomina jak to w dobrze znanym miejscu, gdzie stoją, w
    święto zmarłych, zatrzymali ... staruszka jakiegoś, który po prostu nie
    wiedział, że można sobie spokojnie grzać na ograniczeniu ale przed tym
    zakrętem trzeba zahamować. Taki jest "sens" fotoradarów.

  • 35. Data: 2010-09-14 08:52:13
    Temat: Re: Straż miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Ograbiają kierowców jadących zgodnie z ograniczeniem prędkości? Granda!

    Nie zauważyłem by kierowcy jeździli zgodnie z ograniczeniami. Paranoja ?

  • 36. Data: 2010-09-14 08:53:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Nie zauważyłem by kierowcy jeździli zgodnie z ograniczeniami. Paranoja ?

    Tak, bo dzięki temu mamy wypadki....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 37. Data: 2010-09-14 09:13:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2010 3:27 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Ale po co mają to robić prywaciarze ???

    bo gminy na to nie stać.

  • 38. Data: 2010-09-14 09:14:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > policjanta na zbieranie łapówek. Wyszło mi się, że jakoś muszą się nimi
    > dzielić. Inaczej lepiej byłoby nie awansować.

    Spróbuj dopuścić do siebie myśl, że większość - przeważająca - policjantów
    łapówek nie przyjmuje. Wszystko inne stanie się bardziej zrozumiałe.

  • 39. Data: 2010-09-15 13:44:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Tak, bo dzięki temu mamy wypadki....

    Brednia zwykła. Powodem wypadków może być co najwyżej niedostosowanie
    prędkości do panujących warunków a nie nieprzestrzeganie ograniczeń.
    Nieprzestrzeganie ograniczeń jest powodem co najwyżej karania mandatami.

  • 40. Data: 2010-09-15 13:46:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Spróbuj dopuścić do siebie myśl, że większość - przeważająca - policjantów
    > łapówek nie przyjmuje. Wszystko inne stanie się bardziej zrozumiałe.

    To tak absurdalne, że nie nie może mi przejść przez głowę