  • 1. Data: 2003-11-06 12:45:18
    Temat: Strajk PKP - bilet miesięczny
    Od: "nelson" <p...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie związane z nieuchronnie zbliżającym sie strajkiem generalnym
    w PKP.
    Zakupiłem bilet miesięczny a mimo tego faktu w razie strajku nie będe mógł
    go w tym czasie wykorzystać. Gdzie i do kogo należy wystosować pismo
    z żądaniem zwrotu (części/całości) poniesionych kosztów zakupu biletu ???

    Na co się powołać ???
    Na niedotrzymanie warunków umowy, którą jest przecież zakup takiego biletu
    ???
    Dodam, że bilet nie jest wcale tani, więc krew mi sie już na tą myśl gotuje.

    Pozdrawiam
    nelson

  • 2. Data: 2003-11-06 13:57:47
    Temat: Re: Strajk PKP - bilet miesięczny
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "nelson" <p...@p...fm> napisał

    > Mam pytanie związane z nieuchronnie zbliżającym sie strajkiem generalnym
    w PKP. [etc.]

    Najlepiej zaglosować w najbliższych wyborach parlamentarnych na partię,
    która opowiada się za jak najmniejszym udziałem państwa w gospodarce, a
    przynajmniej na tę najmniej pro-związkową.
    T.
    P.S.
    Wiem, że to w zasadzie nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać.