    From: "nelson" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strajk PKP - bilet miesięczny
    Date: Thu, 6 Nov 2003 13:45:18 +0100

    Witam

    Mam pytanie związane z nieuchronnie zbliżającym sie strajkiem generalnym
    w PKP.
    Zakupiłem bilet miesięczny a mimo tego faktu w razie strajku nie będe mógł
    go w tym czasie wykorzystać. Gdzie i do kogo należy wystosować pismo
    z żądaniem zwrotu (części/całości) poniesionych kosztów zakupu biletu ???

    Na co się powołać ???
    Na niedotrzymanie warunków umowy, którą jest przecież zakup takiego biletu
    ???
    Dodam, że bilet nie jest wcale tani, więc krew mi sie już na tą myśl gotuje.

    Pozdrawiam
    nelson