  • 1. Data: 2003-11-06 11:58:32
    Temat: Udostepnienie danych mail
    Od: "...:: Krzys ::..." <a...@p...pl>

    witam
    otrzymalem dzis maila w ktorym
    w polu Do widnieje kilkadziesiat firm
    z pelnymi danymi adresowymi, badz tylko z nazwa firmy...

    przyznam iz naprawde mi sie nie usmiecha gdy o naszym adresie mailowym
    dowiaduja sie firmy badz osoby bez mojej zgody, coz moge zrobic w tej
    sytuacji? na jakie przepisy sie powolac by ow firme wysylajaca
    przywolac do porzadku..
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-06 12:10:44
    Temat: Re: Udostepnienie danych mail
    Od: "Zeke" <j...@s...com>

    > witam
    > otrzymalem dzis maila w ktorym
    > w polu Do widnieje kilkadziesiat firm
    > z pelnymi danymi adresowymi, badz tylko z nazwa firmy...

    Ustawa o handlu droga elektroniczna, tylko nie wiem jak to sie ma
    do podmiotow gospodarczych:)

    pzdr.Z.

  • 3. Data: 2003-11-06 12:16:51
    Od: "...:: Krzys ::..." <a...@p...pl>

    Użytkownik "Zeke" <j...@s...com> napisał w wiadomości

    > Ustawa o handlu droga elektroniczna, tylko nie wiem jak to sie ma
    > do podmiotow gospodarczych:)

    tak ale to nie byla oferta, tylko ankieta dotyczaca wilkosci przedsiebiorstw
    tresci iz Agencja Rozwoju Pomorza S.A opracowuje nową edycję Informatora
    Gospodarczego
    itp.....
    wiec nikt nie kupuje ani nie sprzedaje, mimo to dane zostaly
    ujawnione.........

  • 4. Data: 2003-11-06 12:36:55
    Od: "Zeke" <j...@s...com>

> [...]
    > Gospodarczego
    > itp.....
    > wiec nikt nie kupuje ani nie sprzedaje, mimo to dane zostaly

    zapoznaj sie z trescia ustawy. Ja teraz nie mam jej pod reka,
    ale tam jest wszystko lacznie z udostepnianiem danych (osobowych etc.)
    i nie chodzi tylko o handel.