  • 1. Data: 2003-11-06 12:40:10
    Temat: Flaga B/CZ Polski - z Orłem Białym GDZIE MOŻNA JĄ wieszać ?
    Od: p...@p...onet.pl

    Wystarczy namiar na ustawodawstwo regulujące to zagadnienie.

    i...@h...pl

  • 2. Data: 2003-11-12 18:36:10
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    > Wystarczy namiar na ustawodawstwo regulujące to zagadnienie.

    gógiel po zapodaniu mu slow: flaga godlo ustawa
    wyplul mi cosik takiego:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/b0303c90dc720c5fc1256657004a4cad/$FIL
    E/D9800018.pdf
    (linka sie pewnie polamie wiec posklejanie jej tez moze byc dla ciebie
    problemem - skoro korzystanie z gógla jest - ale to juz nie moj problem).

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel