  • 11. Data: 2004-12-21 15:24:16
    Temat: Re: Stary "nie zamknięty" kredyt?!
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > A trzeba było scignąć ING o nieuzasadnione wpisanie do bazy... Kary za to
    > są spore. Ktoś by ich załatwił raz i drugi, to by przestali świństwa
    > ludziom robić. Albo przynajmniej informowaliby ich uczciwie.

    to nie jest baza nierzetelnych dlużników tylko baza informacji kredytowej
    i ponoć tam się ląduje automatycznie, a nie uznaniowo

    macso

  • 12. Data: 2004-12-21 19:26:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 16:24:16 +0100, macso napisał(a):

    > to nie jest baza nierzetelnych dlużników tylko baza informacji kredytowej
    > i ponoć tam się ląduje automatycznie, a nie uznaniowo

    Automatycznie w jakich warunkach? Jakie są zasady? Czy za urojone
    zaległości również? Czy jeżeli nie zaakceptowałem jednostronnej zmiany
    warunków świadczenia usług przez bank (co oznacza wygaśnięcie umowy jeżeli
    bank nie powrócił do starych warunków), a bank braku akceptacji "nie uznał"
    to również tam jestem?

    PS. Opisałem zdarzenie faktyczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 13. Data: 2004-12-21 20:17:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 14:43:49 +0100, Tomasz Waszczyński naskrobał(a):

    > Termin przedawnienia to 3 lata od wypowiedzenia umowy lub jej zakończenia
    > (np. kredyt miałeś udzielony na 3 lata, to od pierwszego dnia następującego
    > po ostatnim terminie spłaty przedawnienie rozpoczyna bieg). Jeśli już
    > minęły, to możesz im powiedzieć, że się spóźnili.:)

    nie jestem pewnien czy odsetki nie po 2 latach :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-12-21 20:33:45
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Przemek wrote:

    Będę zgadywał: PKO SA ?
    A co do zadłużenia, pisemnych wezwań do zapłaty nie miałeś ? Informacji
    o operacjach na rachunku ? Podali ci kwotę "bo tak" ? A gdzie wyciąg z
    operacji na rachunku, uzasadnionych jakimś regulaminem lub tabelą opłat
    i prowizji na króre wyrażałeś zgodę przy podpisaniu umowy ?

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 15. Data: 2004-12-21 21:02:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Asmodeusz wrote:
    > Przemek wrote:
    >
    > Będę zgadywał: PKO SA ?

    Takiego banku nie ma.

    Jest PeKaO SA oraz PKO BP SA

    Z tym pierwszym współpraca układa mi się wręcz wzorowo, ale z tym
    drugim, zwłaszcza jak mnie siłą przenieśli do Inteligo, znacznie gorzej...

  • 16. Data: 2004-12-21 22:01:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol wrote:
    > nie jestem pewnien czy odsetki nie po 2 latach :>

    jakim cudem?

    KG

  • 17. Data: 2004-12-21 22:29:29
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > nie jestem pewnien czy odsetki nie po 2 latach :>

    A niby dlaczego? To nie sprzedaż (choć i tam jest to totalnie sporne).

    --
    Pozdrawiam,
    Washko