  • 1. Data: 2018-11-12 17:40:31
    Temat: Stan prawny
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Doszły mnie słuchy, ze ONR działa legalnie i nadzwyczajna kasta o tym
    orzekła jeszcze za czasów PO
    W tej sytuacji należy z pretenscją się udać do prezeski Gersdorf.

    2. Niedorzecznik Bodnar wyrazić się miał: ONR "nauczyła się nie łamać prawa"

    Legalne są też różne symbole które mają na flagach. Nie jeden prawnik
    się tu pożywi.

  • 2. Data: 2018-11-12 19:26:30
    Temat: Re: Stan prawny
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    I legalność palenia flagi:

    Flagi innych państw można fajczyć pod warunkiem, że nie są zawieszone
    przez ambasady i inne takie. Jeśli zrobiłeś sobie taką flagę to możesz
    spalić. Albo - kupiłeś w sklepie.

    Flaga Unii Europejskiej nie podpada nawet pod te ograniczenia.

  • 3. Data: 2018-11-13 07:55:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 19:26:30 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
    > I legalność palenia flagi:
    > Flagi innych państw można fajczyć pod warunkiem, że nie są zawieszone
    > przez ambasady i inne takie. Jeśli zrobiłeś sobie taką flagę to możesz
    > spalić. Albo - kupiłeś w sklepie.

    A nie zarzucą jakiegos "szerzenia nienawisci" ?

    > Flaga Unii Europejskiej nie podpada nawet pod te ograniczenia.

    Juz sie tlumacza - nie chodzi o flage, chodzi o spalenie i stworzenie
    zagrozenia dla uczestnikow zgromadzenia :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-11-13 08:08:04
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-12 o 19:26, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > spalić. Albo - kupiłeś w sklepie.
    >
    > Flaga Unii Europejskiej nie podpada nawet pod te ograniczenia.

    Co do palenia - słyszałem, że jest wymóg palenia polskiej flagi, tj. nie
    możesz jej wyrzucić do śmieci, zrobić z niej ścierki itp tylko trzeba
    spalić.
    Oczywiście palenie flagi może mieć różny kontekst/wymowę/cel.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-11-29 00:28:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2018-11-13 o 08:08, Miroo pisze:
    > wymóg palenia polskiej flagi

    To prawda. Z tym, że trzeba najpierw rozdzielić część białą od
    czerwonej, a samego spalenia dokonać w takim miejscu żeby nie było to
    publiczne spalenie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa