  • 1. Data: 2018-11-07 21:25:06
    Temat: ŚWIĘTO 12 LISTOPADA
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Czy jest tu ktoś, kto na tym ucierpiał ?
    Przykładowo ktoś, to ma rozprawę sądową na 12 listopada...
    albo ktoś kto wiezie produkty psujące się i miał mieć dostawę 12 listopada,
    ale własnie dowiedział się że odbiorca w poniedziałek nie pracuje i nie
    może odebrac dostawy.

  • 2. Data: 2018-11-08 13:29:16
    Temat: Re: ŚWIĘTO 12 LISTOPADA
    Od: n...@o...pl

    w <h...@4...net>, Karol
    <b...@d...waw.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ale własnie dowiedział się że odbiorca w poniedziałek nie pracuje i nie

    Nie prościej sprawdzić wokandy sądowe i listy szpitalna jeżeli chcesz ich
    nazwiska?

  • 3. Data: 2018-11-09 13:16:25
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Czy jest tu ktoś, kto na tym ucierpiał ?

    Ja, jako forumowy darmozjad ucierpię najbardziej
    bo społeczeństwo nie będzie na mnie pracować,
    pszy czym od razu zaznaczam, że nie dostaję żadnego zasiłku, renty itp.

    Odwracając kota ogonem mogę też najbardziej zyskać,
    bo społeczeństwo nie popełni w pracy wielu kosztownyh błęduw.
    A błędy wynikają często z pszepracowania i większego niż zwykle smogu w
    listopadzie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)