  • 1. Data: 2018-11-11 13:09:29
    Temat: Wniosek o odwołanie Zbigniewa Ziobro z funkcji Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <g...@g...com>

    https://socjolog61.neon24.pl/post/146310,11-lat-znie
    wolenia
    https://www.salon24.pl/u/030267/909779,11-lat-zniewo
    lenia
    http://demokracjaisprawiedliwosc.pl/2018/11/11/11-la
    t-zniewolenia/
    http://trybunal-narodowy.pl/11-lat-zniewolenia/

  • 2. Data: 2018-11-11 13:29:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-11 o 13:09, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
    > https://socjolog61.neon24.pl/post/146310,11-lat-znie
> [...]
    A tak w kilku zdaniach możesz napisać o co chodzi?

    Robert

  • 3. Data: 2018-11-11 15:25:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    wolenia
    lenia
    t-zniewolenia/

    > A tak w kilku zdaniach możesz napisać o co chodzi?

    Okazał się idiotą któremu się zdawała że jak ucieknie z kraju
    to nie dostanie wyroku skazującego. Dostał.
    Więc robi zamieszanie i protestuje przeciwko wymiarowi sprawiedliwości.
    A ostatnio skumał się z totalną opozycją.
    Nie wiem dlaczego skoro wyrok dostał za ich rządów. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-11-12 17:44:00
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 13:09:30 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niedźwiecki
    napisał:
    > https://socjolog61.neon24.pl/post/146310,11-lat-znie
> [...]

    https://secure.avaaz.org/pl/petition/Mateusz_Morawie
    cki_Prezes_Rady_Ministrow_Wniosek_o_odwolanie_Zbigni
    ewa_Ziobro_z_funkcji_Ministra_Sprawiedliwosci/?rc=fb
    &utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campa
    ign=petition-591558-Mateusz_Morawiecki_Prezes_Rady_M
    inistrow_Wniosek_o_odwolanie_Zbigniewa_Ziobro_z_funk
    cji_Ministra_Sprawiedliwosci&utm_term=CiyTjb%2Bpl&fb
    clid=IwAR0t6FR2L41ZKFqr2YrNikS9nt8RzdeTMXJZgtDyBhHOu
    Tu6axK5yqizGlw

  • 5. Data: 2018-11-12 17:48:07
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 15:25:12 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > A ostatnio skumał się z totalną opozycją.
    > Nie wiem dlaczego skoro wyrok dostał za ich rządów. :-)

    Jakbyś umiał czytać, to byś zauważył za co i na jakiej podstawie wydał wyrok.
    Niezależnie od słuszności, jakieś granice przyzwoitości muszą być. Jakim trzeba być
    zwyrodnialcem, żeby akceptować polityczną egzekucję jedenaście lat, żeby akceptować
    egzekucję dożywotnio, egzekucję stalinowską, prowadzoną prawem gangstera. W jakim
    ustroju jest to możliwe i dopuszczalne.

  • 6. Data: 2018-11-12 21:02:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-12 o 17:44, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
> [...]
    cji_Ministra_Sprawiedliwosci&utm_term=CiyTjb%2Bpl&fb
    clid=IwAR0t6FR2L41ZKFqr2YrNikS9nt8RzdeTMXJZgtDyBhHOu

    Wytwór pieniacza i idioty

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2018-11-13 12:40:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-12 o 17:48, Grzegorz Niedźwiecki pisze:

> [...]
    egzekucję dożywotnio, egzekucję stalinowską, prowadzoną prawem gangstera. W jakim

    A ty szkalując inną osobę nie umiałeś czytać?