  • 1. Data: 2011-05-24 19:04:38
    Temat: Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
    Od: Lordshaper <l...@g...pl>

    Witam!

    Zdarzyła mi się dzisiaj niecodzienna sytuacja. Wchodząc na teren sklepu
    miałem przy sobie reklamówkę z dwiema książkami, które zakupiłem chwilę
    wcześniej w księgarni opodal. Rzeczoną reklamówkę wrzuciłem do koszyka
    (podręcznego) i udałem się na zakupy.

    Wrzuciłem do koszyka kilka rzeczy, między innymi paczkę aspiryny. Jakimś
    cudem (zabijcie mnie, nie wiem jak) znalazła się ona we wspomnianej
    reklamówce z książkami, czego nie byłem świadomy podczas przekraczania
    bramki przy kasie. Bramka oczywiście się uruchomiła.

    Aspirynę szybko i ze zdziwieniem wyjąłem, uniżenie przeprosiłem kasjerkę.
    Chciałem po prostu zapłacić i ze wstydem się stamtąd usunąć. Pan
    ochroniarz, który przybył na miejsce, miał jednak inne zdanie. Zaproponował
    mi udanie się do pokoju celem "spisania protokołu", na co się zgodziłem.

    Podczas spisywania odmówiłem pokazania mu mojego dowodu osobistego. Już
    chyba bardziej z ciekawości co się stanie dalej bez protestu przystałem na
    propozycję wezwania policji.Po nawet niedługim czasie sierżant z patrolu,
    który przybył na miejsce zaproponował mi mandat(100zł). Odmówiłem
    przyjęcia.

    Mam takie pytanie do grupy: co się będzie działo dalej? Sprawa będzie
    oczywiście skierowana do sądu. Nie posiadam dowodów na moją niewinność, bo
    zresztą jakich? Okoliczności zdecydowanie świadczą przeciw mnie. Ale może
    chociaż oczekiwać wezwania do złożenia zeznań, wyjaśnień czy czegoś w tym
    stylu?

    Dodatkowo: czy w razie przegranej(a tak raczej się stanie) czekają mnie
    jakieś konsekwencje poza zapłatą mandatu plus kosztów sądowych?

  • 2. Data: 2011-05-24 19:24:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-05-24 21:04, Lordshaper pisze:
    [..]
    > Mam takie pytanie do grupy: co się będzie działo dalej? Sprawa będzie

    Zostaniesz kryminalistą z wpisem do księgi wieczystej

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2011-05-24 19:31:55
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-05-24 21:04, Lordshaper pisze:
    > Zaproponował
    > mi udanie się do pokoju celem "spisania protokołu", na co się zgodziłem.

    ludzie jednak zawsze będą idiotami.

  • 4. Data: 2011-05-24 19:35:05
    Od: Grzegorz Lipski <g...@w...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 21:24:50 +0200, Arek napisał(a):
    > Zostaniesz kryminalistą z wpisem do księgi wieczystej
    >
    > Arek

    Dzięki za pomoc w kalibracji plonkownicy :)

    --
    LordSh

  • 5. Data: 2011-05-24 19:37:56
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    ty kurewski złodzieju !!!

    "nie wiem jak się tam to znalazło" ja pierdole fajne tłumaczenie, godne
    wspaniałego popierdola lub też idioty, patrz debila.
    Doradzam Ci, żebyś nie przyjmował mandatów żadnych tylko szedł w zaparte,
    będzie to miła i zajebiście śmieszna sytuacja dla Sądu bo ludziska mają na
    co dzień mało śmiechu. BTW - człowieku myśl, to nie boli ... aha teraz 100zł
    zamieni się w w mandast + koszty postępowania, mogłeś łyknąc mandat bo to
    wykroczenie a teraz będziesz jebanym złodziejem za to że jesteś GŁUPI !!

  • 6. Data: 2011-05-24 19:38:34
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za pomoc w kalibracji plonkownicy :)

    w plonkownicy róhałem ci matólę

  • 7. Data: 2011-05-24 19:47:17
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 24.05.2011 21:04, Lordshaper wrote:
    > Dodatkowo: czy w razie przegranej(a tak raczej się stanie) czekają mnie
    > jakieś konsekwencje poza zapłatą mandatu plus kosztów sądowych?

    Jeśli założysz bloga krytykującego władzę przypadkowym przypadkiem
    wyjdzie na jaw, że jesteś złodziej i pijak.

  • 8. Data: 2011-05-24 19:51:07
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    to jest głupi chuj albo nie ma mózgu
    fajnie że ma internet bo się moża pośmiać

  • 9. Data: 2011-05-24 19:53:45
    Od: Lordshaper <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 21:47:17 +0200, mi napisał(a):
    Dnia Tue, 24 May 2011 21:47:17 +0200, mi napisał(a):
    > Jeśli założysz bloga krytykującego władzę przypadkowym przypadkiem
    > wyjdzie na jaw, że jesteś złodziej i pijak.

    Zdarza mi się zajrzeć do kieliszka, ale to moja pierwsza kradzież :)

    --
    LordSh

  • 10. Data: 2011-05-24 20:12:06
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 24.05.2011 21:53, Lordshaper wrote:
    > Zdarza mi się zajrzeć do kieliszka, ale to moja pierwsza kradzież :)

    O, widzisz! Do tego pewnie pirat i może nawet pedofil. Już odpowiednie
    służby sprawdzą na wszelki wypadek zawartość komputera...

    ...poprowadź tylko nieodpowiedniego bloga! To przypadkowym przypadkiem
    jakiś dziennikarz potknie się i znajdzie twoje dossier.

    :)