  • 21. Data: 2017-09-19 09:56:44
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 09:49, Liwiusz pisze:

> [...]
    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    > Posiadacz mieszkania nie musi ich wpuszczać, a włamać się nie mogą.

    Skoro podpiszą umowę najmu z właścicielem i dostaną klucze to chyba to
    nie będzie włamanie. A jak posiadacz zablokuje wejście siłą to wezwą
    na niego policję.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-09-19 10:12:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 09:56, RadoslawF pisze:

    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    > Skoro podpiszą umowę najmu z właścicielem i dostaną klucze to chyba to

    Klucze ma poprzedni najemca, nie wyobrażam sobie, aby wynajmować od
    kogoś mieszkanie, i nie wymienić zamków - i to nie chodzi już tylko o
    wynajmującego (choć, jeśli wariat, to też), ale o to, że klucze te mieli
    poprzedni najemcy.

    > nie będzie włamanie.

    Jeśli pokonają zabezpieczenia drzwi, to będzie.

    > A jak posiadacz zablokuje wejście siłą to wezwą
    > na niego policję.

    Nie ma podstaw. Nowi najemcy mają roszczenie do wynajmującego, że im
    wynajął mieszkanie, które jest już zajęte i do którego nie mogą się
    wprowadzić.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2017-09-19 10:33:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Udowodnij.
    I nie chodzi o wpuszczanie_podczas_obecności.

    -----

  • 24. Data: 2017-09-19 10:39:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Znany mi nalot policji w środku nocy na wynajmowane mieszkanie (przyczyna prozaiczna
    - włączył się alarm i nie dawał wyłączyć syreny na zwwnatrz) - najemca pokazał umowę
    najmu, mundurowi zasalutowali i wrócili do kebaba.
    Papier ma moc.

  • 25. Data: 2017-09-19 11:07:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 09:49:02 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Posiadacz mieszkania nie musi ich wpuszczać, a włamać się nie mogą.

    Wystarczy wezwać policję, która stwierdzi, że też mają prawo do
    zamieszkania w lokalu.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2017-09-19 11:08:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 10:12:59 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie ma podstaw. Nowi najemcy mają roszczenie do wynajmującego, że
    > im
    > wynajął mieszkanie, które jest już zajęte i do którego nie mogą się
    > wprowadzić.

    Ale oni z założenia nie mają takich roszczeń.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2017-09-19 11:12:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 11:07, Marek pisze:

    > Wystarczy wezwać policję, która stwierdzi, że też mają prawo do
    > zamieszkania w lokalu.

    O tym kto ma prawo mieszkać, kto ma się wyprowadzić, a kto wprowadzić -
    decyduje sąd, a nie policjant.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2017-09-19 11:13:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 11:08, Marek pisze:

    > Ale  oni z  założenia nie mają takich roszczeń.

    Jak nie mają, to niech wracają do domu.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2017-09-19 11:24:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Powodzenia.

    -----

  • 30. Data: 2017-09-19 12:07:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 11:00:07 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    pokazał umowę najmu, mundurowi zasalutowali i wrócili do kebaba.

    A jakby nie pokazzli papieru to co policjant by im zrobił?