  • 11. Data: 2017-09-17 19:54:29
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 19:46, the_foe pisze:

    > ja wiem, ze jesteś konsekwentny, nawet kiedy jesteś w mylnym błędzie.

    Chętnie podyskutuję, ale nie ma z czym.
    W jaki sposób zatem łączysz posiadanie nieruchomości z jej własnością?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-09-18 09:08:33
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-14 o 13:21, Liwiusz pisze:

    > Właściciel może dysponować, np.sprzedać. Posiadacz może posiadać, czyli
    > mieszkać.

    Czy właściciel może wejść do mieszkania posiadacza, bez zgody posiadacza?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2017-09-18 09:28:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 09:08, Wojtek pisze:

    > Czy właściciel może wejść do mieszkania posiadacza, bez zgody posiadacza?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-09-18 15:37:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Sep 2017 09:28:46 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie.

    Może pośrednio, dokwaterujac kolejną osobę do umowy najmu.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-09-18 19:16:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Teoretycznie, czy praktycznie?

    -----

  • 16. Data: 2017-09-18 19:18:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Po wejściu staje się posiadaczem, i co mu zrobisz?

    -----

  • 17. Data: 2017-09-19 03:32:58
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/18/2017 8:37 AM, Marek wrote:

    > Może pośrednio, dokwaterujac kolejną osobę do umowy najmu.

    ??? ze niby jak.

    Ta umowa najmu to na lokal czy pokoj "dla studenta".

  • 18. Data: 2017-09-19 03:34:29
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/18/2017 12:18 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Po wejściu staje się posiadaczem, i co mu zrobisz?
    >

    > -----

    Nie staje się.
    Tak samo jak listonosz, ktorego wpuścisz do mieszkania.

  • 19. Data: 2017-09-19 09:13:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Sep 2017 20:32:58 -0500, witek <w...@g...pl> wrote:
    > ??? ze niby jak.

    Właściciel może podpisać kolejną umowę najmu z kolejnym lokatorem:

    http://www.wykop.pl/ramka/3053177/szukam-kilkunastu-
    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    --
    Marek

  • 20. Data: 2017-09-19 09:49:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 09:13, Marek pisze:

    > Właściciel może podpisać kolejną umowę najmu z kolejnym lokatorem:
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/3053177/szukam-kilkunastu-
    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    Posiadacz mieszkania nie musi ich wpuszczać, a włamać się nie mogą.

    --
    Liwiusz