  • 11. Data: 2008-03-28 10:47:34
    Temat: Re: Sprzeda? lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
    Od: berli <g...@v...pl>

    No i jestem po rozmowie!! Poinformowałem grzecznie nowego właściciela,
    że nie może rąbać mi żadnych dziur w budynku, dokąd jestem w tym
    lokalu.
    Dodatkowo powiedziałem żeby wypowiedział mi umowę na koniec tego
    miesiąca i po wygaśnięciu umowy za 2 miesiące się wyprowadzam.
    Facet powiedział, że jeżeli nie pozwolę mu wybić wejścia na hale,
    jakie sobie zaplanował to natychmiast wymienia wszystkie zamki zakłada
    zamknięcie na bramę wjazdową na posesje i jak mu wtargnę to wzywa
    Policje. Oczywiście umowy mi wypowiadać nie ma zamiaru, bo i tak za
    tydzień ma mnie tu nie być.
    Twierdzi, że jest właścicielem lokalu i mam być wdzięczny, że mnie nie
    wyrzuca natychmiast tylko daje mi tydzień. Przypominam, że twierdzi,
    że w umowie notarialnej lokal został zbyty przez poprzednich
    właścicieli jako wolny i natychmiastowy do zasiedlenia bez osób obcych
    czy zajęć na hipotece.
    Jestem w szoku!! Jak zrobi mi taki numer to produkcja mi się zatrzyma
    ludzie pójdą do domu a na przyszły tydzień mam zaplanowane wysyłki
    towaru, który w tych właśnie dniach muszę zmontować.
    Sam już nie wiem, co z tym wszystkim począć!!

  • 12. Data: 2008-03-28 11:32:55
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "berli" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    >towaru, który w tych właśnie dniach muszę zmontować.
    >Sam już nie wiem, co z tym wszystkim począć!!

    Nie zatrzyma się, co najwyżej do czasu przyjadu policji :). A jak będziesz
    miał jakieś straty finansowe spowodowane jego działąniem - wystąp o
    odszkodowanie. Swoją drogą pewnie i obecne próby wymuszenia na tobie
    wyprowadzki da się pod coś podciągnąć, ale nie jestem obeznany w temacie,
    może ktoś bardziej kompetentny doradzi.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2008-03-28 11:45:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 27 Mar 2008 13:46:44 -0700 (PDT), berli napisał(a):

    > Bardzo dziękuję za tą informację. Problem jednak tkwi w tym, że facet
    > kupując budynek wiedział, że moja firma zajmuje ten lokal, ale żeby
    > uniknąć problemów wymusił na zbywcach klauzulę w akcie notarialnym, że
    > lokal jest wolny. Nie udowodnię mu tego, że był świadomy, że kupuje
    > budynek z najemcą w środku. On twierdzi, że w papierach ma czyściutko.

    I twierdzi ten kupiec ze nawet nie pofatygował się do lokalu który miał
    zamiar kupić, zobaczyć w jakim jest stanie i czy w ogóle istnieje???

  • 14. Data: 2008-03-28 13:40:19
    Od: berli <g...@v...pl>

    > I twierdzi ten kupiec ze nawet nie pofatygował się do lokalu który miał
    > zamiar kupić, zobaczyć w jakim jest stanie i czy w ogóle istnieje???

    Ależ oczywiście, że był i wiedział, że jestem w lokalu. Zanim go kupił
    w luźnej rozmowie ze mną mówił, że spoko, że jestem, bo mu nawet jakaś
    kasa wpadnie za te kilka miesięcy do mojej wyprowadzki. Ale potem jak
    już spisywali akt notarialny to mu się chyba coś odwidziało, bo kazał
    im podpisać, że lokal jest pusty itp. A tamci mając klienta
    podpisywali, co im podsunął żeby nie stracić nabywcy. W rezultacie ja
    jestem udup..... a oni się pewnie śmieją.

  • 15. Data: 2008-03-28 13:56:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "berli" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > W rezultacie ja jestem udup..... a oni się pewnie śmieją.

    to nie ty jestes udupiony

    udupieni sa sprzedawcy za poswiadczenie nieprawdy
    i udupiony bedzie koles nabywca, jesli ci wytnie ktorys z opisywanych przez
    ciebie numerow

  • 16. Data: 2008-03-28 15:39:39
    Od: kam <...@...pl>

    szerszen pisze:
    > udupieni sa sprzedawcy za poswiadczenie nieprawdy

    za co?

    KG

  • 17. Data: 2008-03-28 15:47:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    berli napisał(a) :
    > Facet powiedział, że jeżeli nie pozwolę mu wybić wejścia na hale,
    > jakie sobie zaplanował to natychmiast wymienia wszystkie zamki zakłada
    > zamknięcie na bramę wjazdową na posesje i jak mu wtargnę to wzywa

    Nagrywać wszystko. Oczywiście po kryjomu. Nie masz dyktafonu, kup
    natychmiast. Coś mi się widzi, że dopiero Twoje problemy się
    zaczynają:-( Koszt dyktafonu szybko się zwróci. Postaraj się
    sprowokować gościa do jeszcze jednej rozmowy. Oczywiście
    nagrywając ją.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 18. Data: 2008-03-28 16:57:25
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "berli" < > napisał w wiadomości
[...]

    -------

    Po pierwsze zgłoś na policji, że facet Ci grozi i co zamierza zrobić.
    Poinformuj właściciela o zgłoszeniu sprawy na Policji i o możliwych Twoich
    wielotysięcznych stratach jeśli groźby spełni. Najlepiej, żebyś wysłał mu to
    również pocztą za potwierdzeniem odbioru. Dyktafon to też dobry pomysł.

    No i drugie wyjście z sytuacji - szukaj intensywnie nowego miejsca na
    działalność a gościa olej sobie.

    Pozdrawiam
    zenek ( który wybrałby drugie wyjście...)

  • 19. Data: 2008-03-28 20:12:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenek wrote:

> [...]
    > zamknięcie na bramę wjazdową na posesje i jak mu wtargnę to wzywa
    > Policje. Oczywiście umowy mi wypowiadać nie ma zamiaru, bo i tak za

    To już powiadom policję niech przyjdą i stwierdzą, że tu mieszkasz.

> [...]
    > że w umowie notarialnej lokal został zbyty przez poprzednich
    > właścicieli jako wolny i natychmiastowy do zasiedlenia bez osób obcych

    To nie dochodzi sobie od poprzednich właścicieli, jeśli jest inaczej niż
    w akcie.

  • 20. Data: 2008-03-28 23:11:20

    >Napiszę z wieczorka jak się wszystko skończyło.

    no i jak sie skonczylo ?