  • 1. Data: 2008-03-27 20:27:25
    Temat: umowa - data podpisania a data obowiązywania
    Od: dante <d...@p...onet>

    witam,

    Kiedys chciałem podpisać aneks do umowy z pewną firma usługową -
    dostawca internetu. Przesłali mi dwa egzemplarze, podpisane, miałem
    tylko podpisać i odesłac jeden egzemplarz; daty były już wpisane.
    zapomniało mi się o tym i teraz po kilku miesiącach przypomniałem sobie
    i postanowiłem podpisać i odesłać jeden egzemplarz.
    sprawa wyglada tak, że jakby wszystko było normalnie, tzn odesłałbym
    aneks, to powinni byli wystawiać faktury na mniejsze kwoty co miesiąc,
    ja powinienem je płacić i oni oczywiście świadczyć usługi o troszkę
    innych parametrach i zakresie (zrezygnowałem z jednego na rzecz innego,
    troszkę tańszego dodatku do ogólnej umowy). I teraz teoretycznie, bo nie
    chcę się pieniaczyć i walczyć nie wiadomo o co, jak z prawnegu punktu
    widzenia to wygląda? mógłbym dochodzić przed sądem zwrotu napłaconych
    faktur? domagać się jakiegoś zadośćuczynienia za to, że nie świadczyli
    mi określonych usług? czy aneks w ogóle obowiązuje? skąd firma miała
    wiedzieć, czy podpisałem aneks, czy nie?