  • 1. Data: 2007-05-16 23:20:04
    Temat: Sprawa cywilna bez udzialu zainteresowanych
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy przed sądem cywilnym może toczyć się sprawa dotycząca praw i
    obowiązków osób, które nie są stronami postępowania, bez udziału i
    powiadomienia tych osób?
    Jeśli tak - czy istnieje możliwość podjęcia jakichś działań w celu
    wznowienia postępowania, zaskarżenia, uchylenia itp?
    Jeśli nie - proszę o wskazanie stosownych przepisów i radę co zrobić gdy
    wyrok zapadł.
    Pozdrawiam,
    fonon

  • 2. Data: 2007-05-17 05:10:47
    Temat: Re: Sprawa cywilna bez udzialu zainteresowanych
    Od: stern <s...@0...pl>

    Fonon napisał(a):
    > Witam,
    > czy przed sądem cywilnym może toczyć się sprawa dotycząca praw i
    > obowiązków osób, które nie są stronami postępowania, bez udziału i
    > powiadomienia tych osób?

    a mógłbyś pisać mniej mętnie?

  • 3. Data: 2007-05-17 09:08:43
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    stern wrote:
    > a mógłbyś pisać mniej mętnie?
    Nie.
    fonon

  • 4. Data: 2007-05-18 11:47:27
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Piotr Fonon pisze:
    > Nie.

    To nie oczekuj odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 5. Data: 2007-05-18 18:47:01
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Sebcio Łastowski napisał(a):
    > To nie oczekuj odpowiedzi.
    Wynurzenia dowcipnych (we własnym mniemaniu) mądrali mnie i tak nie
    interesują.
    Pytanie na charakter ogólny. Jeśli ktoś chciałby pomóc - a nie ma zasady
    ogólnej - zawężę problem.
    fonon

  • 6. Data: 2007-05-18 19:00:51
    Od: stern <s...@0...pl>

    Fonon napisał(a):

    > Pytanie na charakter ogólny. Jeśli ktoś chciałby pomóc - a nie ma zasady
    > ogólnej - zawężę problem.

    jako dowcipny mądrala udzielę się ponownie.
    na postawione przez Ciebie pytanie odpowiedź brzmi: "to zależy".
    Cieszę się, że mogłem pomóc.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2007-05-18 21:45:55
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    stern napisał(a):
    > jako dowcipny mądrala udzielę się ponownie.
    Logika zawodzi na całej linii. Jeśli już rozpoznałeś w sobie dowcipnego
    mądralę, to "pomoc" jest nie na mniejscu, bo o nią nie prosiłem.
    > na postawione przez Ciebie pytanie odpowiedź brzmi: "to zależy".
    "To zależy" nie jest odpowiedzią na żadne pytanie, nie tylko moje.
    > Cieszę się, że mogłem pomóc.
    Jest to radość całkowicie nieuzasadniona.
    fonon

  • 8. Data: 2007-05-19 04:53:14
    Od: stern <s...@0...pl>

    Fonon napisał(a):

    > Jeśli już rozpoznałeś w sobie dowcipnego
    > mądralę, to "pomoc" jest nie na mniejscu, bo o nią nie prosiłem.

    i do tego sprowadza się Twój problem.
    Wcale nie chcesz pomocy, tylko raczej popsioczyć na złe sądy i głupie
    prawo.

    Śmiało, masz tu wielu kolegów w temacie

    > "To zależy" nie jest odpowiedzią na żadne pytanie, nie tylko moje.

    jakie pytanie taka odpowiedź.
    Pisałem, że źle sformułowałeś pytanie, toś się obraził.

    Miałem takie dziwne przeczucie co do Ciebie, że jesteś jednym z tych co
    zasypują urzędy, sądy i prokuraturę szeregiem bzdurnych i bezpodstawnych
    skarg. I chyba bardzo się nie pomyliłem.

    Tym bardziej, ze od paru dni tu piszesz, nie wiesz nic więcej ponad to
    co wiedziałeś wcześniej, a jednak wygląd na to, że specjalnie ci to nie
    przeszkadza. Ważne, że utarłeś nosa dowcipnemu mądrali.