    From: stern <s...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa cywilna bez udzialu zainteresowanych
    Date: Sat, 19 May 2007 06:53:14 +0200

    Fonon napisał(a):

    > Jeśli już rozpoznałeś w sobie dowcipnego
    > mądralę, to "pomoc" jest nie na mniejscu, bo o nią nie prosiłem.

    i do tego sprowadza się Twój problem.
    Wcale nie chcesz pomocy, tylko raczej popsioczyć na złe sądy i głupie
    prawo.

    Śmiało, masz tu wielu kolegów w temacie

    > "To zależy" nie jest odpowiedzią na żadne pytanie, nie tylko moje.

    jakie pytanie taka odpowiedź.
    Pisałem, że źle sformułowałeś pytanie, toś się obraził.

    Miałem takie dziwne przeczucie co do Ciebie, że jesteś jednym z tych co
    zasypują urzędy, sądy i prokuraturę szeregiem bzdurnych i bezpodstawnych
    skarg. I chyba bardzo się nie pomyliłem.

    Tym bardziej, ze od paru dni tu piszesz, nie wiesz nic więcej ponad to
    co wiedziałeś wcześniej, a jednak wygląd na to, że specjalnie ci to nie
    przeszkadza. Ważne, że utarłeś nosa dowcipnemu mądrali.