  • 1. Data: 2007-05-16 22:18:24
    Temat: "kuron"
    Od: "m4ly" <p...@p...onetspam.pl>

    Witam
    od pazdziernika 2005 do ostatniego kwietnia 2006 odbylem staz w pewnej
    firmie,
    rowniez tam od pierwszego maja 2006 do ostatniego kwietnia 2007 pracowalem
    na umowe o prace na pelnym etacie
    i tutaj moje pytanie, czy przysluguje mi tzw "kuron" ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-17 19:53:22
    Temat: Re: "kuron"
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > na umowe o prace na pelnym etacie
    > i tutaj moje pytanie, czy przysluguje mi tzw "kuron" ?

    "Kuroń" to zasiłek ? Jesli tak, to tak - pracowales pelny rok i skoro na
    pelny etat, to zarabiales przynajmniej minimalna pesje.

    Cezar