  • 1. Data: 2007-05-16 21:55:18
    Temat: Wypowiedzenie - nietypowa sytuacja
    Od: "Dorsh76" <d...@o...pl>

    Nie wiem czy na dobra grupę piszę, jak nie to sorki.
    Nowy pracodawca podpisał ze mną pierwszą umowę o pracę na czas określony 3
    m-ce. W takim wypadku przysługuje mi 2 tygodniowy okres wypowiedzenia. Po
    przepracowaniu 1 tygodnia dostałem niespodziewaną bardzo atrakcyjną
    propozycję (wyjazd za granicę) i zamierzam z niej skorzystać. Czy składając
    wypowiedzenie po przepracowanych 2-ch tygodniach grożą mi jakies
    konsekwenscje?? Czy pracodawca może zarządać odemnie zwrotu kosztów
    szkolenia itp.??

    Z góry dziękuję za poradę

    Pozdrawiam
    Dorsh