  • 11. Data: 2018-04-27 19:50:12
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 06:24, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    iego-evansa-dziwny-jest-ten-swiat-w-ktorym-dzieci-sk
    azuje-sie-na-smierc-komentarz/ezx627v

    > Ciekawsze jest, czy je od razu zaszczepili i na co?

    O właśnie! To jest zastanawiające. Nie napisano, czy zaszczepili dziecko
    czy nie.

    A tu:
    http://natemat.pl/236729,co-dalej-z-alfie-evansem-ro
    dzice-ida-na-wspolprace-ze-szpitalem

    Nie wiem czy to prawda czy fałsz.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-04-27 19:57:09
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa: eksperci sądowi v. "eksperci" medialni
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 12:56, m pisze:

    > Nie mówią że nic nie czuje, tylko że nie odbiera bodźców. To jest
    > ogromna różnica.
    >
    > O ile wiem to tzw zespół zamknięcia polega na tym, że pacjent nie
    > odbiera bodźców zewnętrznych. Jak dla mnie to jest straszna perspektywa.

    Podobno odbiera. Nawet smoczka ssie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-04-27 20:00:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 16:20, Stokrotka pisze:

    > Jak nielogiczna? Pszecież oni cały czas gadają, że wszystko robią dla
    > zdrowia. Zabijają też oczywiście dla zdrowia.

    Już mieli specjalny zastrzyk przygotowany. Księżna w tym czasie chyba
    rodziła.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-04-27 20:20:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Już mieli specjalny zastrzyk przygotowany. Księżna w tym czasie chyba
    > rodziła.

    Podasz źródło swojej wiedzy/"wiedzy"?

    Według Wikipedii "NHS proxy" wygrał prawo odstawienia wspomagania oddychania.
    Jak rozumiem wbrew oczekiwaniem nie rozwiązało to problemu szpitala z
    pacjentem jak dotąd przez 4 dni.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Alfie_Evans_case

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2018-04-28 00:37:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-27 o 20:20, A. Filip pisze:

    > Podasz źródło swojej wiedzy/"wiedzy"?

    Nie wiem gdzie to przeczytałam, Może na SE. Przeleciałam teraz parę
    portali w poszukiwaniu, ale już nie znalazłam. Moze ktos usunął artykuł.

    Teraz czytałam o tym, ale to chyba wszyscy czytali:

> [...]
    > poniedziałku na wtorek, pomimo sprzeciwu rodziców, odłączony od
    > aparatury podtrzymującej życie. Lekarze utrzymywali, że odurzone
    > narkotykami dziecko powoli udusi się w kilka minut. Chłopiec jednak
    > wciąż walczy o życie i samodzielnie oddycha. Tego samego dnia na
    > Wyspach, gdy lekarze skazali Alfiego na eutanazję, na świat przyszło
    > trzecie dziecko księżnej Kate i ksiącia Williama. Według Wikipedii
    > "NHS proxy" wygrał prawo odstawienia wspomagania oddychania. Jak
    > rozumiem wbrew oczekiwaniem nie rozwiązało to problemu szpitala z
    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2101737,Alfi
    e-Evans-zostal-odlaczony-od-aparatury-podtrzymujacej
    -zycie-Mial-sie-udusic-Dwulatek-jednak-wciaz-walczy-
    samodzielnie-oddycha

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-04-28 09:54:34
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa - Alfie Evans zmarł 5 dni po odstawieniu wspomaganie oddychania przez NHS
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2018-04-28 11:45:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-04-25 16:59, m...@g...com wrote:
    > Znacie? Jakie komenty?
    >
    > Alfie Evans kontra cywilizacja śmierci. Próba eutanazji chłopca nie udała się

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=19
    43085079070188&id=100001061444745

    I doucz się (Internet Ci pomocą), co oznacza wyraz "eutanazja".

  • 18. Data: 2018-04-28 12:13:57
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa [Eutanazja na żądanie "Rodziny NHS"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=19
    43085079070188&id=100001061444745

    > I doucz się (Internet Ci pomocą), co oznacza wyraz "eutanazja".

    A co miał osiągnąć odłączenie Alfiego od mechanicznym urządzeń
    wspomagających oddychanie? Poprawić komfort _życia_ ?
    To po co aż sądy musiały o tym zdecydować?

    <ironia> Masz 200% racji. NHS swoimi akcjami po sądach przeciw rodzicom
    Alfiego nie kierował się (głównie) współczuciem. </ironia>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Eutanazja

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2018-04-28 17:53:38
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    I umarł.
    Podobo mu jeść nie dali.
    NIe jeden na głodno nie pszeżyłby 3 dni.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2018-04-28 23:30:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-28 o 17:53, Stokrotka pisze:
    > I umarł.
    > Podobo mu jeść nie dali.
    > NIe jeden na głodno nie pszeżyłby 3 dni.

    Jestem zrozpaczona tym faktem.
    Ciekawa jestem dlaczego rodzice poszli na współpracę ze szpitalem,
    raptem zaczęło być im wszystko jedno. Lekarze powinni iść do paki.

    --
    animka