  • 81. Data: 2018-05-03 18:08:03
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > [...]
    >
    > Nie mam zamiaru jakkolwiek argumentować z pro-epidekami i wielbicielami
    > teorii spiskowych. Tak samo jak nie uważam za partnerów do dyskusji kogoś
    > kto wierzy, że ziemia jest płaska, albo że rządzą nami Reptilianie,
    > albo że święty mikołaj zapierdala corocznie i przywozi prezenty grzecznym
    > dzieciom.
    >
    > Z osobami które nie potrafią prawidłowo postrzegać rzeczywistości
    > nie rozmawia się na poważne tematy, bo to tylko pogłębia wiarę
    > w ich urojenia.

    Rozumiem, że jak ktoś jest twoim oponentem,
    to ma urojenia, i nie będziesz z nim dyskutował.
    Zrozum, że jesteś w mniejszości,
    ale Kopernik też był,
    jednak tym był kimś ważnym, że dyskutował i wywodził.
    A ty tego nie robisz.
    Dlatego sam jesteś niczym.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 82. Data: 2018-05-03 18:45:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-03, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Poproszę o te żródła, bo chcę się bardziej, rzetelniej podinformować.

    http://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-429489
    11
    https://www.theguardian.com/uk-news/2018/mar/06/cour
    t-of-appeal-upholds-decision-to-stop-life-support-fo
    r-toddler-alfie-evans
    https://www.judiciary.gov.uk/wp-content/uploads/2018
    /02/alder-hey-v-evans.pdf

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2018-05-03 18:55:56
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Rozumiem, że jak ktoś jest twoim oponentem,

    Nie. Nie rozumiesz.

    Ktoś kto wbrew medycynie wierzy w "złe szczepionki" per se,
    i linkuje takie źródła jako poważny argument w dyskusji po prostu
    nie zasługuje na poważne traktowanie.

    I w tym zakresie myślę że nie jestem w mniejszości.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 84. Data: 2018-05-03 19:23:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2018-05-03, Stokrotka <o...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie.
    >
    > [... ciach fantazje ...]

    Tak błędne jak założenie że (polscy) policjanci nie urządzają na
    komisariatach izb tortur? :-)

    --
    A. Filip

  • 85. Data: 2018-05-03 19:47:08
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 03 May 2018 14:22:48 +0200 (CEST)
    doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    >Styl twojej reakcji "może sugerować" pracę w lobbingu szczepionek.

    Nie, nie lobbuję szczepionek.
    Natomiast linkowanie do anonimowego pierdololo "zarabiaj w internecie"
    wywołuje u mnie wściekłość.

    Zrobili szambo z Internetu i tyle.
    Trafić na coś godnego uwagi jest mniej prawdopodobne, niż ugryzienie
    przez rekina na śrdku pustyni.

  • 86. Data: 2018-05-03 20:07:20
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> [...]
    11
    > https://www.theguardian.com/uk-news/2018/mar/06/cour
    t-of-appeal-upholds-decision-to-stop-life-support-fo

    NIe widzę czym to jest lepsze od polskiego SuperExpressu lub Faktu.
    Tyle, że po angielsku.
    My mamy swoje tabloidy, oni swoje, ale wiarygodność jest ta sama.

    > https://www.judiciary.gov.uk/wp-content/uploads/2018
    /02/alder-hey-v-evans.pdf

    To faktycznie materiał z postępowania sądowego,
    ale tam jest napisane co gadała STRONA procesu - szpital , więc dla mnie
    wiarygodność jest żadna,
    bo szpital był zainteresowany odcięciem aparatury bo tak jest taniej.
    Co zaś do wymienianego tam badania EEG i drugiego M.. coś tam
    to zauważ, że taki nieboszczyk miałby wyniki zerowe,
    a nie jeden w Polsce obudził się w kostnicy, po stwierdzeniu zgonu.

    Wiarygodną była by ocena tej części ludności,
    -dla ciebie oczywiście tylko medyka - nie wiem czemu uważasz ten puł światek
    za boski -
    co miała , ta ludzkość- zamiar podjąć leczenie.
    Klinika we Włoszech miała wziąść dzieciaka, więc dlaczego nie pokażesz
    strony drugiej?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 87. Data: 2018-05-05 23:19:34

    Thu, 3 May 2018 16:45:44 +0200, w <pcf7b5$d3r$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Poproszę o te żródła, bo chcę się bardziej, rzetelniej podinformować.

    To jakie ty miałaś źródła, że w ogóle zabierasz głos?