    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Date: Sat, 28 Apr 2018 00:37:14 +0200

    W dniu 2018-04-27 o 20:20, A. Filip pisze:

    > Podasz źródło swojej wiedzy/"wiedzy"?

    Nie wiem gdzie to przeczytałam, Może na SE. Przeleciałam teraz parę
    portali w poszukiwaniu, ale już nie znalazłam. Moze ktos usunął artykuł.

    Teraz czytałam o tym, ale to chyba wszyscy czytali:

> [...]
    > poniedziałku na wtorek, pomimo sprzeciwu rodziców, odłączony od
    > aparatury podtrzymującej życie. Lekarze utrzymywali, że odurzone
    > narkotykami dziecko powoli udusi się w kilka minut. Chłopiec jednak
    > wciąż walczy o życie i samodzielnie oddycha. Tego samego dnia na
    > Wyspach, gdy lekarze skazali Alfiego na eutanazję, na świat przyszło
    > trzecie dziecko księżnej Kate i ksiącia Williama. Według Wikipedii
    > "NHS proxy" wygrał prawo odstawienia wspomagania oddychania. Jak
    > rozumiem wbrew oczekiwaniem nie rozwiązało to problemu szpitala z
    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2101737,Alfi
    e-Evans-zostal-odlaczony-od-aparatury-podtrzymujacej
    -zycie-Mial-sie-udusic-Dwulatek-jednak-wciaz-walczy-
    samodzielnie-oddycha

    --
    animka