  • 1. Data: 2004-06-29 08:39:22
    Temat: Spamowanie Faxem a prawo..
    Od: Papik <p...@a...net>

    Witam.
    Czy mozna bezkarnie spamowac (wysylac oferty produktow, cenniki, info o
    promocjach) faxem ?
    Wlasnie do firmy przyszly 4 faxy o bateryjkach, jeden o nowej promocji
    tonerow i jeszcze cos..
    Mozna te firmy jakos zaskarzyc ? :(

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2004-06-29 09:25:35
    Temat: Re: Spamowanie Faxem a prawo..
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Papik napisał:

    [...]

    to jest to samo co majl.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 3. Data: 2004-06-29 09:53:44
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 29 Jun 2004 11:25:35 +0200, na pl.soc.prawo, 328.28.00 napisal(a):

    > Użytkownik Papik napisał:
    >
    > [...]
    >
    > to jest to samo co majl.

    Jestes pewny ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-06-29 10:22:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Papik napisał:
    > Mozna te firmy jakos zaskarzyc ? :(

    odeślij im faxem całą czarną kartke papieru
    najlepiej 10x :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2004-06-29 10:25:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 11:25:35 +0200, 328.28.00 napisał/napisała:
    > to jest to samo co majl.

    Moglbys to jakos udowodnic, bo mail jest w formie cyfrowej a fax to czysty
    analog :>
    I o ile pamietam to ustawa antyspamowa nie uwzglednia "drogi analogowej" a
    tylko "droge cyfrowa/elektroniczna"..
    Myle sie ?

  • 6. Data: 2004-06-29 12:24:11
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    [...]

    nie, niejestem pewien bo niepamietam w tym momencie
    zapisów. Cos chodzi mi po glowie o uslugach elektronicznych
    i niezamawianych informacji - czym jest przytoczony wyżej
    przyklad odnosnie faxa :)

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 7. Data: 2004-06-29 12:35:13
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał
    > Jestes pewny ?

    W sumie, jesli odbior niezamowionej informacji handlowej wiaze sie z
    poniesieniem przez odbiorce kosztow (prad, papier, toner, zuzycie
    sprzetu) to taka informacja chyba mozna podciagnac pod spam.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 8. Data: 2004-06-29 13:18:01
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 29 Jun 2004 14:24:11 +0200, na pl.soc.prawo, 328.28.00 napisal(a):

    > nie, niejestem pewien bo niepamietam w tym momencie
    > zapisów. Cos chodzi mi po glowie o uslugach elektronicznych
    > i niezamawianych informacji - czym jest przytoczony wyżej
    > przyklad odnosnie faxa :)

    Ale faks to nie usluga elektroniczna - wiec MZ ten przepis faksow nie
    obejmuje.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 9. Data: 2004-06-29 13:34:30
    Od: "Kicek" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale faks to nie usluga elektroniczna - wiec MZ ten przepis faksow nie
    > obejmuje.

    a czy wydzwanianie do kogoś po 30-50n razy dziennie to wykroczenie ??

  • 10. Data: 2004-06-29 14:22:26
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 15:34:30 +0200, Kicek napisał/napisała:
    > a czy wydzwanianie do kogoś po 30-50n razy dziennie to wykroczenie ??

    <nie znam sie>
    hmm a wiesz,ze w sumie ktos to moglby podciagnac..
    Jesli wydzwanialaby jedna osoba i dyszala do sluchawki to na pewno byloby to
    jakies wykroczenie..
    Gdyby jednak dzwonili i proponowali zakup oprogramowania to pewnie moznaby
    ich bylo pociagnac do odopwiedzialnosci za zaklocanie spokoju
    etc/itd lub inne :D
    </nie znam sie>

    Ehh marzenia :/