  • 1. Data: 2004-06-29 07:40:44
    Temat: Mandat już dostałem, co dalej?
    Od: "Dariusz Pełka" <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Na grupie psp bywam sporadycznie, witam wszystkich grupowiczów

    Jak w temacie, otrzymałem mandat karny od panów policjantów, oczywiście za
    przekroczenie prędkości, ładny, z fotką. Przyjąłem i zastanawiam się co
    będzie dalej? Raczej nie zapłacę w terminie, mam się spodziewać wezwania do
    sądu czy komornika?
    Dodam, że za miesiąc zamierzam wyjechać za granicę na dłuższy czas (rok, dwa
    lata). Jest jakaś szansa, że 'ujdzie mi na sucho'? :)

    Darek

  • 2. Data: 2004-06-29 07:46:55
    Temat: Re: Mandat już dostałem, co dalej?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

> [...]
    dwa
    > lata). Jest jakaś szansa, że 'ujdzie mi na sucho'? :)

    hej
    mnie zawsze po roku sciga urzad skarbowy i wtedy place. ostatnio nie
    zjawilem sie na wezwanie do urzedu to mily
    pan z US sam do mnie przyszedl. akurrat mialem 50 zl ktore zalegalem + 3 zl
    koszta operacyjne. tyle samo by mnie
    przelew kosztowal jakbym zaplacil od reki:)
    Anax

  • 3. Data: 2004-06-29 11:20:43
    Od: "Dariusz Pełka" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    zl
    > koszta operacyjne. tyle samo by mnie
    > przelew kosztowal jakbym zaplacil od reki:)

    Brzmi optymistycznie :)

    dzięki,
    d.

  • 4. Data: 2004-06-30 09:45:56
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Pełka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zl
    >
    > Brzmi optymistycznie :)

    tylko uwazaj, bo moze mu się nie chcieć chodzić do ciebie i wysle wniosek do
    pracodawcy o ściągnięcie z pensji i będzie wstyd.