1. Data: 2004-06-29 08:09:09
Temat:Umowa o podziale majątku przed rozwodem...
Od:grzehorz <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

To już druga próba podniesienia tego tematu teraz na grupie.
Napisałem sam coś takiego i nie wiem czy tak może być.
Jak by mógł ktoś przeczytać i pomyśleć czy to ma sens...

####################################################
###############
UMOWA O PODZIALE MAJĄTKU DOROBKOWEGO

Pomiędzy:

1.Xxxxxx Xxxx, syn Xxxxxx i Xxxx, dowód osobisty numer XX 000000,
NIP 000-00-00-00, PESEL 00000000000

2.Xxxxxx Xxxxxxx, córka Xxxxxxxxx i Xxxxxx, dowód osobisty numer XXX 0000000
NIP 000-000-00-00, PESEL 00000000000

Dnia 28.06.2004r oświadczamy zgodnie, że dokonujemy podziału majątku
dorobkowego, w szczególności:

1.samochodu marki Xxxxx Xxxxxxx o numerze rejestracyjnym: xx 00000,
posiadającym dowód rejestracyjny o numerze: xx/xxx 0000000,
numerze nadwozia: xxx00x00x00000000,
numerze silnika: 00000000000000x
2.1/3 udziałów w firmie Xxxxxxxx s.c.,
mieszczącej się przy ul.Xxxxxxxxxxx 0 w Xxxxx,
NIP 000-00-00-000,
REGON 00000000
zarejestrowanej w Xxxxxxxxxxxxxxx
założonej zgodnie z umową z dnia: 000000
w której jako współwłaściciel występuje Xxxxxxx Xxxx
3.dwu zestawów komputerowych
4.wyposażenia mieszkania: urządzeń RTV i AGD oraz mebli.

Podział zostaje dokonany następująco:
w posiadaniu Xxxxxxx Xxxxx pozostaje:
samochód marki Xxxxx Xxxxxx (j/w)
udziały w firmie Xxxxxx s.c. (j/w)
jeden zestaw komputerowy dotychczas przez niego używany

w posiadaniu Xxxxxx Xxxxxxx pozostaje:
jeden zestaw komputerowy użytkowany dotychczas przez syna
wyposażenie mieszkania (j/w)

Strony oświadczają, że niniejszego podziału dokonują dobrowolnie i że nie
będą z tego tytułu w przyszłości dochodzić wobec siebie żadnych roszczeń.
####################################################
###############

Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?!?

&& &&
&& t...@p...pl &&
&& Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
&& &&

2. Data: 2004-06-29 14:19:01
Temat:Re: Umowa o podziale majątku przed rozwodem...
Od:"Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

###############

###############

> Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?!?

Mogę. Umowa nieważna jeśli was łączy wspólność majątkowa małżeńska.

--
JOHNSON :)

3. Data: 2004-06-29 16:16:41
Od:Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnson ma rację. Dopóki trwa wspólność majątkowa małżeńska nie
jest dopuszczalne dzielenie majątku dorobkowego małżonków.

-> http://usenet.pomocprawna.info

4. Data: 2004-06-29 18:45:49
Od:"Kalliinka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A sądowe?

pozdr
M.

5. Data: 2004-06-30 06:57:41
Od:Sofar <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W liscie datowanym 2004-06-30 <mid:5mk7r1-i7b.ln1@zerwer.artikon>
grzehorz(a...@...sygnatur.ce)napisal(a):

g> To już druga próba podniesienia tego tematu teraz na grupie.
g> Napisałem sam coś takiego i nie wiem czy tak może być.
g> Jak by mógł ktoś przeczytać i pomyśleć czy to ma sens...

g> ####################################################
###############
g> UMOWA O PODZIALE MAJĄTKU DOROBKOWEGO

<ciach>

Ja stworzylem rowniez swoja wersje.

UMOWA PODZIAŁU MAJĄTKU WSPÓLNEGO

zawarta w dniu 23 czerwca 2004 r. w XXXXXXXXXXXXX pomiędzy:

XXXXXXXXXXXXXXXX,
synem XXXXXXXX i XXXXXXXX, legitymującym się dowodem osobistym
nr XXXXXXXX, PESEL: XXXXXXXX, NIP: XXXXXXXX, zamieszkałym w XXXXXXXX,

XXXXXXXXXXXXXXXX,
córką XXXXXXXX i XXXXXXXX, legitymującym się dowodem osobistym
nr XXXXXXXX, PESEL: XXXXXXXX, NIP: XXXXXXXX, zamieszkałym w XXXXXXXX,

§1
W dniu 23.06.2004r. strony zawarły umowę majątkową małżeńską i podział
majątku dorobkowego (częściowy) (akt notarialny nr XXXXXXXX z dnia
23.06.2004r.)

§2
Na podstawie powyższego, w którym została wprowadzona z dniem
23.06.2004r. rozdzielność majątkowa, strony postanawiają zgodnie
podzielić następujący majątek wspólny:

samochód marki XXXXXXXX
rok produkcji: XXXXXXXX
nr rejestracyjny: XXXXXXXX
nr nadwozia: XXXXXXXX
nr silnika: XXXXXXXX
o wartości XXXXXXXX
na własność XXXXXXXX

samochód marki XXXXXXXX
rok produkcji: XXXXXXXX
nr rejestracyjny: XXXXXXXX
nr nadwozia: XXXXXXXX
nr silnika: XXXXXXXX
o wartości XXXXXXXX
na własność XXXXXXXX

pozostały majątek zgodnie z załącznikiem do umowy.

§3
Strony oświadczają, że niniejszego podziału dokonują dobrowolnie i nie
będą z tego tytułu w przyszłości dochodzić wobec siebie żadnych
roszczeń.

§4
Załącznik do umowy stanowi integralną częścią umowy

§5
Umowa zostaje sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla
każdej ze stron.

Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

zalaczniki: <<none>>

6. Data: 2004-06-30 08:00:22
Od:grzehorz <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

Johnson wrote:

> Mogę. Umowa nieważna jeśli was łączy wspólność majątkowa małżeńska.

U notariusza została zrobiona rozdzielność majątkowa i przekazanie
mieszkania jednej ze stron.
Jak rozumiem więc w takim przypadku umowa jest ważna?!?

&& &&

7. Data: 2004-06-30 10:26:22
Od:"Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> U notariusza została zrobiona rozdzielność majątkowa i przekazanie
> mieszkania jednej ze stron.
> Jak rozumiem więc w takim przypadku umowa jest ważna?!?

Ważna.

--
JOHNSON :)

8. Data: 2004-06-30 10:26:54