  • 1. Data: 2004-06-29 08:09:09
    Temat: Umowa o podziale majątku przed rozwodem...
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    To już druga próba podniesienia tego tematu teraz na grupie.
    Napisałem sam coś takiego i nie wiem czy tak może być.
    Jak by mógł ktoś przeczytać i pomyśleć czy to ma sens...

    ####################################################
    ###############
    UMOWA O PODZIALE MAJĄTKU DOROBKOWEGO

    Pomiędzy:

    1.Xxxxxx Xxxx, syn Xxxxxx i Xxxx, dowód osobisty numer XX 000000,
    NIP 000-00-00-00, PESEL 00000000000

    2.Xxxxxx Xxxxxxx, córka Xxxxxxxxx i Xxxxxx, dowód osobisty numer XXX 0000000
    NIP 000-000-00-00, PESEL 00000000000

    Dnia 28.06.2004r oświadczamy zgodnie, że dokonujemy podziału majątku
    dorobkowego, w szczególności:

    1.samochodu marki Xxxxx Xxxxxxx o numerze rejestracyjnym: xx 00000,
    posiadającym dowód rejestracyjny o numerze: xx/xxx 0000000,
    numerze nadwozia: xxx00x00x00000000,
    numerze silnika: 00000000000000x
    2.1/3 udziałów w firmie Xxxxxxxx s.c.,
    mieszczącej się przy ul.Xxxxxxxxxxx 0 w Xxxxx,
    NIP 000-00-00-000,
    REGON 00000000
    zarejestrowanej w Xxxxxxxxxxxxxxx
    założonej zgodnie z umową z dnia: 000000
    w której jako współwłaściciel występuje Xxxxxxx Xxxx
    3.dwu zestawów komputerowych
    4.wyposażenia mieszkania: urządzeń RTV i AGD oraz mebli.

    Podział zostaje dokonany następująco:
    w posiadaniu Xxxxxxx Xxxxx pozostaje:
    samochód marki Xxxxx Xxxxxx (j/w)
    udziały w firmie Xxxxxx s.c. (j/w)
    jeden zestaw komputerowy dotychczas przez niego używany

    w posiadaniu Xxxxxx Xxxxxxx pozostaje:
    jeden zestaw komputerowy użytkowany dotychczas przez syna
    wyposażenie mieszkania (j/w)

    Strony oświadczają, że niniejszego podziału dokonują dobrowolnie i że nie
    będą z tego tytułu w przyszłości dochodzić wobec siebie żadnych roszczeń.
    ####################################################
    ###############

    Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?!?

    && &&
    && t...@p...pl &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&

  • 2. Data: 2004-06-29 14:19:01
    Temat: Re: Umowa o podziale majątku przed rozwodem...
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    ###############

    ###############

    > Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?!?

    Mogę. Umowa nieważna jeśli was łączy wspólność majątkowa małżeńska.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-06-29 16:16:41
    Od: Dredd<...@...pl>

    Johnson ma rację. Dopóki trwa wspólność majątkowa małżeńska nie
    jest dopuszczalne dzielenie majątku dorobkowego małżonków.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-06-29 18:45:49
    Od: "Kalliinka" <k...@a...pl>

    A sądowe?

    pozdr
    M.

  • 5. Data: 2004-06-30 06:57:41
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 2004-06-30 <mid:5mk7r1-i7b.ln1@zerwer.artikon>
    grzehorz(a...@...sygnatur.ce)napisal(a):

    g> To już druga próba podniesienia tego tematu teraz na grupie.
    g> Napisałem sam coś takiego i nie wiem czy tak może być.
    g> Jak by mógł ktoś przeczytać i pomyśleć czy to ma sens...

    g> ####################################################
    ###############
    g> UMOWA O PODZIALE MAJĄTKU DOROBKOWEGO

    <ciach>

    Ja stworzylem rowniez swoja wersje.

    UMOWA PODZIAŁU MAJĄTKU WSPÓLNEGO

    zawarta w dniu 23 czerwca 2004 r. w XXXXXXXXXXXXX pomiędzy:

    XXXXXXXXXXXXXXXX,
    synem XXXXXXXX i XXXXXXXX, legitymującym się dowodem osobistym
    nr XXXXXXXX, PESEL: XXXXXXXX, NIP: XXXXXXXX, zamieszkałym w XXXXXXXX,

    XXXXXXXXXXXXXXXX,
    córką XXXXXXXX i XXXXXXXX, legitymującym się dowodem osobistym
    nr XXXXXXXX, PESEL: XXXXXXXX, NIP: XXXXXXXX, zamieszkałym w XXXXXXXX,

    §1
    W dniu 23.06.2004r. strony zawarły umowę majątkową małżeńską i podział
    majątku dorobkowego (częściowy) (akt notarialny nr XXXXXXXX z dnia
    23.06.2004r.)

    §2
    Na podstawie powyższego, w którym została wprowadzona z dniem
    23.06.2004r. rozdzielność majątkowa, strony postanawiają zgodnie
    podzielić następujący majątek wspólny:

    samochód marki XXXXXXXX
    rok produkcji: XXXXXXXX
    nr rejestracyjny: XXXXXXXX
    nr nadwozia: XXXXXXXX
    nr silnika: XXXXXXXX
    o wartości XXXXXXXX
    na własność XXXXXXXX

    samochód marki XXXXXXXX
    rok produkcji: XXXXXXXX
    nr rejestracyjny: XXXXXXXX
    nr nadwozia: XXXXXXXX
    nr silnika: XXXXXXXX
    o wartości XXXXXXXX
    na własność XXXXXXXX

    pozostały majątek zgodnie z załącznikiem do umowy.

    §3
    Strony oświadczają, że niniejszego podziału dokonują dobrowolnie i nie
    będą z tego tytułu w przyszłości dochodzić wobec siebie żadnych
    roszczeń.

    §4
    Załącznik do umowy stanowi integralną częścią umowy

    §5
    Umowa zostaje sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla
    każdej ze stron.

    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    zalaczniki: <<none>>

  • 6. Data: 2004-06-30 08:00:22
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Johnson wrote:

    > Mogę. Umowa nieważna jeśli was łączy wspólność majątkowa małżeńska.

    U notariusza została zrobiona rozdzielność majątkowa i przekazanie
    mieszkania jednej ze stron.
    Jak rozumiem więc w takim przypadku umowa jest ważna?!?

    && &&

  • 7. Data: 2004-06-30 10:26:22
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > U notariusza została zrobiona rozdzielność majątkowa i przekazanie
    > mieszkania jednej ze stron.
    > Jak rozumiem więc w takim przypadku umowa jest ważna?!?

    Ważna.

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-06-30 10:26:54