  • 1. Data: 2004-06-29 03:59:43
    Temat: Z ciekawosci - swiadczenie czy sprzedaz.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    witam,
    Czy i jak mozna okreslic: uslugi telefoniczne mam na mysli np.
    PTK Centertel, AutoCom - kablowka czy tez np NASK

    czy jest to swiadczenie uslugi / czy sprzedaz uslugi ?

    usluge mozna swiadczyc.:)
    dlaczego pytam - intryguje mnie fakt Art.554KC i 751KC

    Art.554 => sprzedaz (np. telefonow jako aparatow telefonicznych
    dzialalnosc obrotem ww. produktow)
    Art.751KC => swiadczenie uslugi (np. jakim jest AutoCom, PTK Centertel
    czy tez NASK)

    zgadza sie ?
    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 2. Data: 2004-06-29 06:36:23
    Temat: Re: Z ciekawosci - swiadczenie czy sprzedaz.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik 328.28.00 napisał:

    [...]

    kablowka - juz mam Orzeczenie SN
    a reszta ? jak wam sie wydaje ?

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 3. Data: 2004-06-29 15:40:10
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    328.28.00 wrote:
    > Czy i jak mozna okreslic: uslugi telefoniczne mam na mysli np.
    > PTK Centertel, AutoCom - kablowka czy tez np NASK
    >
    > czy jest to swiadczenie uslugi / czy sprzedaz uslugi ?

    W prawie cywilnym nie ma czegoś takiego jak sprzedaż usług.
    Zresztą zobacz w prawie telekomunikacyjnym - tam jest wprost
    "świadczenie usług".

    KG