  • 1. Data: 2006-12-13 21:34:42
    Temat: Spadek
    Od: "Konrad" <d...@k...chip.pl>

    Pewien znajomy jest na liscie spatkobierców domu po kuzynie w USA
    Jakis adwokat amerykanski wysłał mu pismo ze jesli wszyscy spadkobiercy (13
    osób) w tym on wyrażą zgode to dom zostanie sprzedany na wolnym rynku.Jesli
    nie to sąd sprzeda ten dom według swoich zasad ze swoimi kosztami i po
    swojej mniej korzystnej cenie.
    No i teraz jest pytanie jak powinien ten człowiek wyrazic taką zgode ? Czy
    musi to zrobic jakos specjalnie u notariusza w kraju ?
    Czy ma osobiscie leciec przez ocean do USA ?
    Czy wystarczy jakis zwykły swistek wysłany do USA ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-12-13 22:52:41
    Temat: Re: Spadek
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ma osobiscie leciec przez ocean do USA ?
    > Czy wystarczy jakis zwykły swistek wysłany do USA ?

    A nic ten adwokat nie napisał do kiedy, w jaki sposób ma wyrazić zgodę?

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 3. Data: 2006-12-14 01:17:38
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Konrad" <d...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ma osobiscie leciec przez ocean do USA ?
    > Czy wystarczy jakis zwykły swistek wysłany do USA ?

    A skąd się ten adwokat wziął, kto go wynajął i kto za niego zapłacił.
    Mam wrażenie, że najwięcej na tym zarobi ten adwokat i pewnie jeszcze jest
    pochodzenia polskiego.