  • 1. Data: 2006-12-13 21:28:11
    Temat: Chyba NTG:Numery GG na stronie.
    Od: *konrad* <f...@p...onet.pl>

    Witam!

    jest sobie strona internetowa

    http://www.ang.pl/gadugadu.php?poziom=nieznany&p=73#

    No szczytny cel ma ta strona, ale niestety umieszczenie numeru GG na tej
    stronie jest dziecinnie łatwe i niestety może to zrobć każda osoba.
    Na tej stronie jest umieszczony również mój numer, ja go tam nie
    umieszczałem i nie chcę aby tam był, bo to chyba ulubiona strona zboków
    i napalonych małolatów.
    Ktoś po prostu umieścił tam mój numer dla zabawy, a mi jest ciężko
    wytłumaczyc żonie, że nie mam zamiaru podrywać 13 chłopaczków :D

    jak wyegzekfować zdjęcie numeru z tej strony, bo prośby i groźby nie
    pomagają. Ot po prostu ten serwis ma mnie gdzieś i nie odpisuje na moją
    korespondencję.
    dodam , że numer który posiadam mam już dośc długo i nie ma mozliwości
    aby go umieścił tam poprzedni użytkownik.
    Czym postraszyć ten serwis? jak sie do tego zabrać? Nie mam w takich
    sprawach doświadczenia więc prosze o pomoc.
    konrad

    --
    161BB051 [bez radia :)+N.Alaska]M626-PMS (kupie Lincolna lub podobne)
    www.nemezys.pl | http://www.myspace.com/nemezys

  • 2. Data: 2006-12-13 21:36:17
    Temat: Re: Chyba NTG:Numery GG na stronie.
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "*konrad*"napisał
> [...]
    > Czym postraszyć ten serwis? jak sie do tego zabrać? Nie mam w takich
    > sprawach doświadczenia więc prosze o pomoc.

    Numery GG są ogólnie dostępne i szczerze mówiąc nie widzę żadnych podstaw do
    nakazania zaniechania prezentacji numeru na tej stronie.

    --
    p09v

  • 3. Data: 2006-12-13 21:57:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2006 21:28:11 +0000, *konrad* napisał(a):

    (...)
    > Czym postraszyć ten serwis? jak sie do tego zabrać? Nie mam w takich
    > sprawach doświadczenia więc prosze o pomoc.

    Niczym, nie masz żadnych możliwości działania w tym temacie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-12-13 22:00:56
    Od: "DM" <s...@s...com.ua>

    > Niczym, nie masz żadnych możliwości działania w tym temacie.

    Wystarczy ze napisze do arbuza tld.pl

  • 5. Data: 2006-12-13 22:38:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2006 23:00:56 +0100, DM napisał(a):

    > Wystarczy ze napisze do arbuza tld.pl

    O czym do nas rozmawiasz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-16 22:12:59
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    scream wrote:

    > O czym do nas rozmawiasz?

    Ech, przekręcanie słówek...

    Jeśli mnie skojarzenia nie mylą, chodziło o abuse...

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!