  • 1. Data: 2006-12-13 20:31:09
    Temat: co wolno zabezpieczeniczycielowi mienia ??????????????
    Od: "LILITH" <k...@i...pl>

    Witam . Moja siostra jest zabezpieczycielem mienia (oddanego jej pod
    dozór przez komornika) .Czy osoby będące w jego posiadaniu mogą
    swobodnie z niego kożystać bez jej zgody ??????????? . Prosze o
    podpowiedź .

    Asia

  • 2. Data: 2006-12-13 20:59:58
    Temat: [OT] Re: co wolno zabezpieczeniczycielowi mienia ??????????????
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Yyyyyyyyy.... Czasowstrzymywacze? Zabezpieczeniczyciele? Osoby bedace
    wlasnoscia mienia i wolnosc ich kozystania?

    "??????????"

    Boze... dajcie mi siekiere, zebym wytlukl wszystkich kognitywistow, przez
    ktorych wszystkizmy mamy dzis taka jakosc polszczyzny i taka swiadomosc
    jezykowa przecietnego rodaka...

    Post miesiaca.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-12-13 21:14:23
    Temat: Re: co wolno zabezpieczeniczycielowi mienia ??????????????
    Od: "LILITH" <k...@i...pl>

    > Boze... dajcie mi siekiere, zebym wytlukl wszystkich kognitywistow, przez
    > ktorych """"" wszystkizmy """"" mamy dzis
    taka jakosc polszczyzny i taka swiadomosc
    > jezykowa przecietnego rodaka...

    Sorki ale chodzi ma o porade . Skoro nie wiesz to trudno .

    ps: Ty oczywiście nigdy nie napisałeś "nei" zamiast "nie" ( jw:
    ...wszystkizmy )

    Pozdrawiam Asia

  • 4. Data: 2006-12-13 21:16:15
    Od: "LILITH" <k...@i...pl>

  • 5. Data: 2006-12-13 21:34:15
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

> [...]
    > dozór przez komornika) .Czy osoby będące w jego posiadaniu mogą
    > swobodnie z niego kożystać bez jej zgody ??????????? . Prosze o

    Mogą ale siostra poniesie odpowiedzialność w razie gdy coś się tym rzeczom
    stanie. Poza tym, delikatnie mówiąc, zbyt jasno to Ty się nie wyrażasz.

    --
    p09v

  • 6. Data: 2006-12-13 21:56:00
    Od: "LILITH" <k...@i...pl>

    > p09v

    Witam .Jest to mienie spadkowe (spadek po ojcu) oddane siostrze pod
    dozór za moją zgodą przez komornika (na podstawie wyroku), a
    znajduje się w "barze" którego właściciel nie pozwala siostrze
    wejść na zaplecze gdzie dokonano zabezpieczenia :( .

    Czy można poprosić policję o interwencję w celu wejścia na
    zaplecze????????

    > Mogą ale siostra poniesie odpowiedzialność w razie gdy coś się tym rzeczom
    > stanie

    Z tego wynika że samo zabezpieczenie jest środkiem nie
    wystarczającym aby pozbawić "obecnych posiadaczy ,nie właścicieli"
    możliwości kożystania z mienia ??????

    Pozdrawiam Asia

  • 7. Data: 2006-12-14 10:32:06
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > zaplecze????????

    > możliwości kożystania z mienia ??????

    zacial Ci sie jakis klawisz na klawiaturze?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-12-14 12:09:14
    Od: "LILITH" <k...@i...pl>

    rezist.com napisał(a):
> [...]

    Witam. W tym konkretnym przypadku składa się ono z kuchni, magazynu
    i biura :)

    > zacial Ci sie jakis klawisz na klawiaturze?

    Widze że nie uzyskam żadnej pomocy ale za "zainteresowanie"
    dziękuje chociaż nie o to mi chodziło :(.

    PS: jeśli obca osoba bedzie użwywała twoich rzeczy bez twojej zgody,
    to może będziesz miał wtedy jakieś sugestie i coś podpowiesz :) .

    Pozdrawiam Asia