  • 1. Data: 2022-12-02 10:05:10
    Temat: Sejm nie orzekł o "bezpośredniej odpowiedzialności" Rosji za Zamach Smoleński bo (formalnie) zabrakło Quorum
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-debata-nad-uz
    naniem-rosji-za-sponsora-terroryzmu-poprawka-pi,nId,
    6446816#crp_state=1
> [...]
    > pokładzie, w tym Prezydent RP Lech Kaczyński, urzędnicy polskiego
    > rządu, wysocy rangą dowódcy wojsk polskiego i NATO oraz członkowie
    > polskiego parlamentu - głosi poprawka.
    >
    > [...] odbyło się głosowanie nad poprawką do uchwały. Głosowało 226
    > posłów, 225 było za, nikt nie był przeciw, jeden się wstrzymał od
    > głosu.
    > Opozycja nie wzięła udziału w głosowaniu, w związku z tym nie było
    > kworum. Nie możemy głosować uchwały ponieważ państwo wyciągnęliście
    > karty i nie ma rozstrzygnięcia - poinformowała marszałek Sejmu

    No wszyscy są "zadowoleni". PiS ma potwierdzenie przez Sejm Zamachu
    Smoleńskiego ale takie "nie formalne". Nie ma uznania Rosji przez Sejm
    za państwo wspierające terroryzm co mogłoby "sprawiać problemy w
    (dalszej) przyszłości" niby dlatego że PiS "chciał więcej" a nie że
    posłowie się "z ostrożności" wycofali. A dobry rząd może zwalać na złą
    opozycję ;-)

    No kto obstawia że PiS zbierze quorum i (jak odważny/głupi) przepchnie
    tą uchwałę z tą poprawką?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-12-02 11:40:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Dec 2022 10:05:10 +0100, A. Filip wrote:
> [...]
    > opozycję ;-)
    >
    > No kto obstawia że PiS zbierze quorum i (jak odważny/głupi) przepchnie

    Ale ale ... co sie stalo, ze PiS nie ma wiekszosci?
    Normalne nieobecnosci ... ktore są i w opozycji, wiec głosów maja
    jeszcze mniej, wiec "wygrali" przez wyciagniecie kart, czy zle sie
    dzieje w panstwie PiS?

    No ale jak glosują, to widac jest posiedzenie i w nocy będą ważne
    głosowania ...

    J.

  • 3. Data: 2022-12-02 11:54:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > dzieje w panstwie PiS?
    >
    > No ale jak glosują, to widac jest posiedzenie i w nocy będą ważne

    PiS ma w Sejmie tak małą większość że jak się nie "zepnie do samego
    końca" to opozycja może (w kluczowych sprawach) "opóźniać" brakiem
    quorum *jak to w praktyce pokazała*.

    Grupa prawo nie jest *także* o ważności proceduralnych "detali"? :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-12-02 13:31:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 grudnia 2022 o 11:55:28 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
    > quorum *jak to w praktyce pokazała*.
    >
    > Grupa prawo nie jest *także* o ważności proceduralnych "detali"? :-)

    Śmiałbyś się tak samo, gdyby cię do łagru wsadziła "stalinowska trójka", a nie sąd?
    Wyjaśnię dla prasy, że sąd by nie wsadził.

    A co do procedur - to jak tam teraz jest w sejmie, "zdalne głosowanie" przestało
    działać?
    Podobno covida nie ma - tyle że w szkole u syna nie ma połowy dzieci.
    Zapewne chorują na katar, bo przez "pandemię i zdalne straciły odporność".

    Hmm, ale ciekawe jest też to, że opozycja sobie nie poszła z sali, tylko wyciągnęła
    karty.
    A przecież w czasie pamiętnego głosowania w Sali Kolumnowej chyba nie używali kart?
    To co, jak jest głosowanie, i ktoś nie podniesie ręki ani na "za", ani na "przeciw",
    ani na "wstrzymał",
    to tak jakby go nie było i nie liczy się do kworum?
    A "metoda z podniesieniem ręki" miała być "najdoskonalsza" (widać nie jest
    "doskonała").

    Hmm, a kto z tych 226 "ukartowionych" się wstrzymał?

  • 5. Data: 2022-12-03 12:49:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sasin+ przeszedł w sejmie 223/218/1.
    Kolejnych dwóch mniej?
    Ciekawe po co pisiory odwalają taką szopkę?
    Przecież senat odrzuci, a sejm nie da rady odrzucić weta senatu przez brak kworum.
    Znów pytanie, kto się wstrzymał? Ten, w którego się wdeptuje?
    I co pisiory knują, liczą, że przez miesiąc ich osły wyzdrowieją czy że kogoś kupią?
    Musiałby być bardzo głupi, bo korytko zaraz odjedzie.
    Pisałem, robić wybory na jesieni, teraz już za późno - dobrze, że jaruś się na
    skróceniu przejechał w 2007.

  • 6. Data: 2022-12-03 13:00:41
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

> [...]
    > opozycję ;-)
    >
    > No kto obstawia że PiS zbierze quorum i (jak odważny/głupi) przepchnie

    Pogmerali, trochę czasu wytracili i chj wyszło.
    Kasę za dumanie wzięli, ludkowie nic z tego nie mają poza:
    https://youtu.be/Zl-T2V-inNk

    Chińce nie tracą czasu na takie pierdoły, dlatego prą mocno do przodu.

  • 7. Data: 2022-12-03 13:04:07
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Znów pytanie, kto się wstrzymał?

    Paczaj co Tobie z tego skapnęło.
    Nic Ci nie skapnęło.
    Przepierdolili (konkretnie pisy dorzucając coś ++ extra nieakceptowalne dla reszty
    posłów i dla mnie szaraka)
    przepalili czas i Twoja kasę na głupotki.

  • 8. Data: 2022-12-03 13:07:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 3 grudnia 2022 o 13:00:43 UTC+1 alojzy nieborak napisał(a):

    > Chińce nie tracą czasu na takie pierdoły, dlatego prą mocno do przodu.

    Jedź no do chińców i zostań bohatersko paliwem tego postępu.

  • 9. Data: 2022-12-03 13:12:07
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jedź no do chińców i zostań bohatersko paliwem tego postępu.

    ctrl+v
    mediana bogactwa w chinach przekroczyła tą europejską
    +60 usd na korzyść kitaja
    39 minuta
    https://youtu.be/JVJ_sw3IW6A

    Przeca więcej polaków pracuje w chinach niż chińczyków w PL,
    łejkap Rutkosiu.

  • 10. Data: 2022-12-03 14:10:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 3 grudnia 2022 o 13:12:09 UTC+1 alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > 39 minuta
    > https://youtu.be/JVJ_sw3IW6A
    >

    > Przeca więcej polaków pracuje w chinach niż chińczyków w PL,

    To co tu jeszcze robisz?