  • 1. Data: 2017-03-21 10:01:28
    Temat: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Alimenty-rzec
    znika-KRS-Jaki-zadam-dymisji,wid,18732307,wiadomosc.
    html
> [...]
    > starszej córce pozwem, jeśli nie odda mu 20 tys. zł. [...]
    > Jak informuje "Super Express" po rozwodzie w 2009 roku sąd najpierw
    > ustalił alimenty w wysokości po 500 zł na każdą z dwóch córek. Po
    > dwóch latach podwyższono je jednak do 1,4 tys. i 1,9 tys. zł, ale
    > Waldemar Żurek odwołał się od wyroku. [...]
    > Była żona oddała mu niemal 6 tys. zł, które dostała na młodszą z
    > córek. Do starszej - już pełnoletniej - ojciec wysłał wezwanie do
    > zwrotu ponad 20 tys. zł i zagroził sądem. W rozmowie z "Super
    > Expressem" twierdzi jednak, że była to tylko taktyka procesowa [...]

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sedzia-pozwa-co
    rke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-krakowie_9
    69098.html

    --
    A. Filip
    Dwie głowy nie mieszczą się w jednej czapce. (Przysłowie greckie)

  • 2. Data: 2017-03-21 20:19:16
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 21.03.2017 o 10:01, A. Filip pisze:
> [...]
    html

    > http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sedzia-pozwa-co
    rke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-krakowie_9

    I? Maść do doopy potrzebna? A ty płacisz na swoje dzieci?

  • 3. Data: 2017-03-21 20:45:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 20:19 Jingiel <x...@x...xx> pisze:

> [...]
    69098.html

    > I? Maść do doopy potrzebna? A ty płacisz na swoje dzieci?

    Nie przenoś pręgierzowych zwyczajów na tę grupę.
    Z drugiej strony, kolejny przyczynek - to musi was boleć!

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2017-03-21 20:58:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-21 o 20:45, Trefniś pisze:

> [...]
    69098.html

    > Nie przenoś pręgierzowych zwyczajów na tę grupę.
    > Z drugiej strony, kolejny przyczynek - to musi was boleć!

    Ale dokładnie o co masz ból dupy? Co do zasady roszczenie sędziego jest
    słuszne. Może zachowuje się jak słoń w składzie porcelany, ale to już
    ani nie twoja, ani nie moja sprawa. Zresztą od kogo, jak od kogo, ale od
    sędziego można oczekiwać aby rygorystycznie stosował prawo również wobec
    swojej rodziny.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-03-21 21:00:25
    Temat: Prasówka A.Filipa
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Trefniś w

> [...]
    [...]
    > Nie przenoś pręgierzowych zwyczajów na tę grupę.

    Ba. Poproś tego kmiotka z pl.pregierz, aka A.Filp, by sie stosował do Twej
    prośby... Dzięki.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-03-21 21:15:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 20:58 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > ani nie twoja, ani nie moja sprawa. Zresztą od kogo, jak od kogo, ale od
    > sędziego można oczekiwać aby rygorystycznie stosował prawo również wobec

    Ależ o bólu mówi wyłącznie Jingiel, ja całą sprawę mam z tyłu.
    Niezależnie od wszystkiego, dokładnie wszelkie sprawy związane z sędziami
    będą rozgrywane przeciw środowisku i stąd pewnie pochodzi ból dupy
    Jingiela.

    Ja akurat zawsze z radykalnymi wnioskami czekam na werdykty i
    uprawomocnienia, ale wytłumacz to Jinglom i pozostałym 99% społeczeństwa.

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2017-03-21 21:29:14
    Temat: Re: Prasówka A.Filipa
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 21:00 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Trefniś w

    > [...]
    >
    > Ba. Poproś tego kmiotka z pl.pregierz, aka A.Filp, by sie stosował do
    > Twej
    > prośby... Dzięki.

    Aż sprawdziłem, co takiego A.Filip ostatnio wyczyniał na grupie.
    Jakieś linki do materiałów prasowych, dotyczących rzeczywiście organów
    ścigania i sądów.
    Zgodnie z tematyką grupy!
    Wyłącznie cytował prasę, a nawet pozwolił sobie na małą zgryźliwość w
    stosunku do Ziobry.

    Jakiś jeden post nt. abonamentu TV, bez politycznych odnośników.

    Pewne jest, że na pewno A.Filip dostosowuje się do grupy - tam być może
    walczy, ale tu _wyłącznie_ informuje i dyskutuje.

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2017-03-21 21:30:12
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

> [...]
    > już ani nie twoja, ani nie moja sprawa. Zresztą od kogo, jak od kogo,
    > ale od sędziego można oczekiwać aby rygorystycznie stosował prawo

    Ponieważ zajmuje takie stanowisko jakie zajmuje to skrzętnie się mu
    przywala zasadą "Nie wszystko się godzi co wolno". Tylko że dyskusja o
    tym jest już na temat w innych grupach np. news:pl.soc.polityka może
    poza stosowaniem tej zasady do "gmerania przy TK" za PiS i PO.
    Czyli ile z tego co wyprawiały PiS i wcześniej PO było naruszeniem prawa
    (w opinii pomstującego) a ile naruszeniem "dobrych obyczajów".

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2017-03-21 21:45:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    >
    > Pewne jest, że na pewno A.Filip dostosowuje się do grupy - tam być
    > może walczy, ale tu _wyłącznie_ informuje i dyskutuje.

    Ja się zajmuje walką ze spamem pocztowym. Posty "trochę nie na temat"
    to kwestia opinii. Posty "grubo nie na temat" to chamski spam i
    zarzynanie grupy. Może sporadycznie postuje (grubo) NTG, bardzo staram
    się nie robić tego systematycznie.

    --
    A. Filip
    Każdy całuje rękę, która go obdaruje. (Przysłowie ormiańskie)

  • 10. Data: 2017-03-21 21:46:26
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Trefniś w

> [...]

    [...]
    > Jakiś jeden post nt. abonamentu TV, bez politycznych odnośników.

    No właśnie. Jemu i tobie pojebawszy się psp... z psp

    Ten jeden post bez [politycznych odnośników) na pl.soc.prawo to i tak sukces
    w porównaniu do bełkotu na pl.soc.polityka

    > Pewne jest, że na pewno A.Filip dostosowuje się do grupy - tam być może
    > walczy, ale tu _wyłącznie_ informuje

    To nie ulega frewencji, informuje o swoich problemach, ale takie sprawy
    niech...

    > i dyskutuje.

    ...z kim? Jesteś jego lekarzem, czy na tym samym piętrze macie leżanki?
    Może pora...

    --
    'Tom N'