  • 1. Data: 2017-03-19 21:59:25
    Temat: Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Zastanawia mnie czy autor tego nagrania może sobie od tak otworzyć drzwi
    i bagażnik czyjegoś samochodu?

    https://www.youtube.com/watch?v=FQ6N1iTgQJg

  • 2. Data: 2017-03-19 22:12:59
    Temat: Re: Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-17 o 21:59, PlaMa pisze:
    > Zastanawia mnie czy autor tego nagrania może sobie od tak otworzyć drzwi
    > i bagażnik czyjegoś samochodu?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=FQ6N1iTgQJg

    Przede wszystkim celowe zastawianie kogoś, to wykroczenie. Kobieta
    spokojnie się wytłumaczy, ze odwoziła inwalidę, który ze stosowną
    legitymacją poszedł.Po za tym spokojnie może zastosować samopomoc, czyli
    ów rower mu wyrzucić - byle przemocy wobec osoby nie stosowała. U nas
    "we wsi" był taki kretyn, aż trafił na "łysych" i mu nogę złamali. Już
    nie wydurnia się.

    Jeśli mu samochód na miejscu dla inwalidy przeszkadza, to powinien zrobi
    zdjęcie i złożyć zawiadomienie o wykroczeniu. Ktoś przeprowadzi
    postępowanie i ewentualnie kobietę ukarze.

  • 3. Data: 2017-03-19 22:18:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Przede wszystkim celowe zastawianie kogoś, to wykroczenie.

    Jak to się ma do obywatelskiego zatrzymania?

    > Po za tym spokojnie może zastosować samopomoc, czyli
    > ów rower mu wyrzucić

    1. Rozwiniesz? Samopomoc?
    2. Wyrzucanie roweru wiąże się moim zdaniem z nieodzownym - "uuuu - tych
    rys nie było, uszkodziła, do lakierowania"?

  • 4. Data: 2017-03-19 22:41:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-17 o 22:18, PlaMa pisze:

    > Jak to się ma do obywatelskiego zatrzymania?

    Nijak, skoro nie wezwał Policji. I moim zdaniem nijak, skoro odnotował
    (nagrał) numer rejestracyjny i spokojnie mógł sprawczynię sfotografować.
    Zatrzymanie obywatelskie dotyczy sytuacji, gdy nie będzie możliwe
    ustalenie sprawcy. Tu można o najwyżej wątpić, czy do wykroczenia w
    ogóle doszło.

    > 1. Rozwiniesz? Samopomoc?
    > 2. Wyrzucanie roweru wiąże się moim zdaniem z nieodzownym - "uuuu - tych
    > rys nie było, uszkodziła, do lakierowania"?

    To już jego problem. Samopomoc wynika z prawa cywilnego. On narusza jej
    posiadanie bezprawnie. Wynika to z art. 343 kc.

    Generalnie jestem cięty na takich domorosłych żandarmów / idiotów.
    Ponieważ to przeważnie kretyni spokojnie daje się ich sprowokować i już
    będąc "na prawie" spacyfikować.

  • 5. Data: 2017-03-19 23:07:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2017 o 22:18, PlaMa pisze:

    > Jak to się ma do obywatelskiego zatrzymania?

    A zatrzymanie obywatelskie dotyczy wykroczeń?

    Shrek

  • 6. Data: 2017-03-20 00:21:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-03-17 o 23:07, Shrek pisze:

    > A zatrzymanie obywatelskie dotyczy wykroczeń?

    Tak. Wynika to z art.45§2 kpow.

  • 7. Data: 2017-03-20 01:00:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zapewne, ale podaj paragraf dla stójkowych.
    A może KK "zmuszanie kogoś do określonego zachowania"?

    -----

  • 8. Data: 2017-03-20 07:51:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-03-17 o 01:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zapewne, ale podaj paragraf dla stójkowych.

    Sądzę, że wiedzą.

    > A może KK "zmuszanie kogoś do określonego zachowania"?

    Przedyskutowaliśmy to kiedyś, ale nie ma. Nie ma ani przemocy wobec
    osoby, ani groźby karalnej. Za to, jak mu dasz po twarzy, to możesz się
    powoływać na wyzywające zachowanie.

  • 9. Data: 2017-03-20 10:06:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Stójkowi g... wiedzą, przykładowo byłem złośliwie zastawiony przez palanta, a do mnie
    się zaczęli przyp..., bo On pierwszy zadzwonił.

    -----

  • 10. Data: 2017-03-20 18:51:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-03-17 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Stójkowi g... wiedzą, przykładowo byłem złośliwie zastawiony przez
    > palanta, a do mnie się zaczęli przyp..., bo On pierwszy zadzwonił.

    I naprawdę sądzisz, ze czytują naszą grupę?