  • 81. Data: 2017-03-28 03:23:56
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-27 o 20:46, A. Filip pisze:
> [...]
    oswiadczenie-ws-alimentow,46110.html

    > Sorry, telewizjarepublika.pl "przycięła" oświadczenie. Poniżej pełna
    > wersja ze stron KRS [1]. Ja wolę opierdalać za to co człowiek sam
    > powiedział a nie za to co inni mówią że powiedział. "Przycięta" wersja
    > wprowadziła mnie w błąd i niektóre moje założenia okazały się "nietrafne".
    > [ np. Sędzia zarzuca bardzo konkretnie że *tytuł* artykułu "mija się z prawdą" ]

    Jak tytuł nieprawdziwy to niech pozwie gazetę SE do Sądu o zmianę tytułu
    i zobaczymy "czy szydło wyjdzie z worka". Tytuł zawsze można zmienić, to
    chyba niewielki problem.

    > [1] http://www.krs.pl/pl/aktualnosci/d,2017,3/4692,oswia
    dczenie-rzecznika-prasowego-krajowej-rady-sadownictw
    a-na-temat-artykulu-w-super-expressie

    --
    animka

  • 82. Data: 2017-03-28 06:19:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-27 o 13:25, J.F. pisze:

    > a) mogl wydac taki wyrok, ktorego by druga instancja nie obalila,

    Sąd I instancji nie może wydać wyroku nie do obalenia.

    > b) mogl (?) nie wydawac klauzuli natychmiastowej wykonywalnosci.

    Nie mógł nie nadawać.

    > Co dobre dla jednej strony, to niedobre dla drugiej ...

    Przestań pieprzyć truizmami, tylko dyskutuj o faktach.

    > Zona wystepuje, sad zasadza, ojciec placi, zona/corka wydaja ... a potem
    > sie dowiaduja, ze to nieprawda ...

    Mogła się dowiedzieć wcześniej.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2017-05-06 00:33:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    OIDP nie jest słuszne jeżeli zostały już wypłacone, ale trzeba by głębiej poszukać po
    orzecznictwie.

    -----

  • 84. Data: 2017-05-06 00:34:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Po pieczątkę się tam chodzi Kolego, po pieczątkę.

    -----

  • 85. Data: 2017-05-06 09:50:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-06 o 00:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > OIDP nie jest słuszne jeżeli zostały już wypłacone, ale trzeba by głębiej poszukać
    po orzecznictwie.

    Czyli byłoby słuszne żądanie zwrotu, gdyby pieniądze nie były wypłacone?
    To to jesteś rzeczywiście patentowany pacan.

    --
    Liwiusz