  • 1. Data: 2017-03-15 16:16:17
    Temat: Czy posiadasz narzędzie do gwałcenia funkcjonariuszek? [Lex Wrocław]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://fakty.interia.pl/dolnoslaskie/news-wroclaw-k
    ary-wiezienia-za-napasc-na-policjantow,nId,2369280

    --
    A. Filip
    Głupiego zwieść to fraszka, mądrego to sztuka. (Przysłowie polskie)

  • 2. Data: 2017-03-15 17:13:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-17 o 16:16, A. Filip pisze:
    > https://fakty.interia.pl/dolnoslaskie/news-wroclaw-k
    ary-wiezienia-za-napasc-na-policjantow,nId,2369280

    Tak nie do końca rozumiem cel tego posta. Po prostu Sąd uznał, że nikt
    normalny nie nosi rozłożonego scyzoryka w miejscu zadymy z zamiarem
    obierania jabłka. Oskarżony przyjął kretyńską linię obrony, a Sąd nie
    dał mu wiary.

  • 3. Data: 2017-03-15 18:34:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
> [...]
    >normalny nie nosi rozłożonego scyzoryka w miejscu zadymy z zamiarem
    >obierania jabłka. Oskarżony przyjął kretyńską linię obrony, a Sąd nie

    A dalsze okolicznosci ? Na policjantow polecialy kamienie, a sad
    uznal, ze to napad z uzyciem niebezpiecznego narzedzia ?

    Czy jak prasa donosi - "w trakcie zatrzymania atakował funkcjonariuszy
    nożem", no ale czy wtedy istotne czy w kieszeni mial otwarty czy
    zamkniety ?

    J.

  • 4. Data: 2017-03-15 20:46:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > normalny nie nosi rozłożonego scyzoryka w miejscu zadymy z zamiarem
    > obierania jabłka. Oskarżony przyjął kretyńską linię obrony, a Sąd nie

    To był zapewne przedstawiciel JP100%. Czyli my możemy napierdalać
    policję, ale jak już nam się do dupy dobiorą, to złamanie prawa, swobód
    obywtelskich, domniemania niewinności i ogólnie totalitarna dyktatura.

    Szczytowym przykładem takiego debilizmu był pan OIDP Daniel Kloc, który
    wyhaczył w łeb z kopa od funkcjonariusza. Co było oczywiście czynem
    nagannym, ale

    1 - jak już był taki JP100 to niech bedzie na 100% - poszedł się
    napierdalać, obskoczył to niech bierze na klatę a nie w telewizorni się
    żali.

    2 - jak się ma takie nazwisko to się przedstawia Daniel K. Nie widać jak
    głupio się nazywa, a i bardziej gangstersko brzmi;)

    Shrek

  • 5. Data: 2017-03-16 00:23:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-17 o 18:34, J.F. pisze:

    > A dalsze okolicznosci ? Na policjantow polecialy kamienie, a sad uznal,
    > ze to napad z uzyciem niebezpiecznego narzedzia ?

    Nie znam szczegółów, a dziennikarze zwyczajowo takie głupoty wypisują,
    ze trudno się i opierać na ich relacjach. Jestem pewien, że poza samym
    rozłożonym nożem w kieszeni jeszcze musiały być zeznania kogoś, kto ów
    nóż w ręce faceta widział.

    > Czy jak prasa donosi - "w trakcie zatrzymania atakował funkcjonariuszy
    > nożem", no ale czy wtedy istotne czy w kieszeni mial otwarty czy
    > zamkniety ?

    Gdyby noża w ogóle nie miał, albo miał w kieszeni coś przypominające nóż
    (powiedzmy gumowy, który używa się do treningu walki) to byłaby
    poszlaka, że coś tu jest nie tak. Złożony nóż albo nieskładany byłby
    powiedzmy jakąś poszlaką wskazującą, że mógł wcześniej tym nożem
    "wymachiwać". No ale składany nóż rozłożony podczas bójki i znaleziony
    przez policjanta w kieszeni w mojej ocenie świadczy o tym, ze go ktoś
    pospiesznie chował (nie miał czasu złożyć), albo miał zamiar
    niezwłocznie użyć i liczył się z tym, ze nie będzie miał czasu rozłożyć.
    W tym kontekście tłumaczenie się przez sprawcę, że miał zamiar jabłko
    obierać jest po prostu głupie.

    Po za tym sam przepis mówi o udziale w bójce i pobiciu z użyciem noża. A
    zatem na pewno nie skazano go za noszenie go w kieszeni.

  • 6. Data: 2017-03-16 09:30:59
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > 2 - jak się ma takie nazwisko to się przedstawia Daniel K. Nie widać jak
    > głupio się nazywa, a i bardziej gangstersko brzmi;)

    Z którego klubu kibica taki słownik?

  • 7. Data: 2017-03-17 09:21:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 09:30:59 +0100, Danusia napisał(a):

    > Z którego klubu kibica taki słownik?

    Kolejarza Stróże:
    https://www.youtube.com/watch?v=gn0wh_U2XhY

    --