eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na
    "taktyce procesowej" :-)
    Date: Tue, 21 Mar 2017 20:58:27 +0100

    W dniu 2017-03-21 o 20:45, Trefniś pisze:
> [...]
    znika-KRS-Jaki-zadam-dymisji,wid,18732307,wiadomosc.
    html

    rke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-krakowie_9
    69098.html

    > Nie przenoś pręgierzowych zwyczajów na tę grupę.
    > Z drugiej strony, kolejny przyczynek - to musi was boleć!

    Ale dokładnie o co masz ból dupy? Co do zasady roszczenie sędziego jest
    słuszne. Może zachowuje się jak słoń w składzie porcelany, ale to już
    ani nie twoja, ani nie moja sprawa. Zresztą od kogo, jak od kogo, ale od
    sędziego można oczekiwać aby rygorystycznie stosował prawo również wobec
    swojej rodziny.

    --
    Liwiusz