  • 301. Data: 2005-08-18 16:09:43
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin 'dethar' Jurasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3li63sl39yok.14i5b4gwghszd$.dlg@40tude.net...

    > Nazwa pliku nie określa jego zawartości. W ramach uściślenia :P.
    :)
    oczywiscie ale wpisujac nazwe zespolu i piosenki a nastepnie sciagajac plik
    mp3 siecia
    p2p zamiarjest oczywisty. Nie wiem tylko czy w prawie autorskim jest
    odpowiednik
    art 13 par 2 z kk.

    P.

  • 302. Data: 2005-08-18 16:11:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > MegaROTFL

    sraty taty , apmietaj ze istotny jest zamiar

    > Jak sam zacytowałeś mówi także o sprowadzaniu.

    masz zamiar sprowadzenia konretnego pliku wchodzac na strone ?
    Nie , ni emasz zamiaru bo nie wiesz nawet jaki plik Ci sie nawinie,
    wiec fakt czy przehgaldarka sciagnie na jakas chiwle pliki do
    katalogu tymczasowego nic tu nei zmieni.

    P.

  • 303. Data: 2005-08-18 16:13:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:de2b1a$rf9$2@opal.futuro.pl...

    > To dlaczego nadal działa, a wyłapują pobierających?

    bo w przypadku mp3 to policja moze generalnie nagwizdac,

  • 304. Data: 2005-08-18 16:15:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > no to ja znow zapytam - czym sie rozni wrobelek? bo ja jedna nozke
    > bardziej - odpowiwadasz. Jak mam po linku wykoncypowac, ze towar jest
    > trefny? to tak jak po kolorze karoserii, ze woz jest kradziony...

    napisalem tylko ze mozna nabrac podejrzen, (oczywiscie i tak jest dla mnie
    absurdem twiedrzenia niektorych tu osob
    ze nie sa wstanie przewidziec czy sciagaja nielegalna muzyke, bo jestem
    ptrzekonany ze tylko tak pisza)
    jezeli na cos takiego sie natkniemy sciagajac mp3. Ale to i tak nic nie
    zmienia.

  • 305. Data: 2005-08-18 16:16:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > bo w przypadku mp3 to policja moze generalnie nagwizdac,

    CBDO

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 306. Data: 2005-08-18 16:18:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Art. 30.
    > Nie popełnia przestępstwa, kto dopuszcza się czynu zabronionego w
    > usprawiedliwionej nieświadomości jego bezprawności;

    jezlei na zdjeciu widac ze ta osoba ma ewidetnie ponizej 15 lat to nie jest
    to usprawieldiwiona nieswiadomosc.

    > Jest napisane 15, to mogę wierzyć, że 15 - przynajmniej dopóki treści nie
    > sprowadzę i nie zweryfikuję.

    w przypadku zdjec widac w galerii na stronie, w pzrypadku mp3 masz zawsze
    nazwy piosenek.

    P.

  • 307. Data: 2005-08-18 16:19:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Są nielegalne progrmami p2p"?
    >
    > Nadal bełkot.

    mozesz pokazac skad ten fragment wziales?

    > Tak na marginesie: Kazaa zdaje się jest od jakiegoś czasu płatna i
    > oficjalna...

    mp3.wp.pl spojrz w sekcji p2p

  • 308. Data: 2005-08-18 16:39:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jaaaaaaaaaasne. Weź sobie obrazek 64x64 pixele, powiększ do np. 512x512 i
    > powiedz, co na nim widzisz - poza rozmazanymi plamami.

    pokaz mi taka galerie erotyczna!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pokaz mi galerie erotyczna w ktorej nie widac zdjec przed samodzielnym
    zapisaniem ich na dysku!
    bo ja sie nigdy z taka nie zetknalem, chyba ze ty miniaturki sciagasz

    > Teraz mówisz o pedofilskich piosenkach? ;->
    >
    > Owszem - jasny: pobranie interesującej mnie muzyki. A wyszukanie jest
    > zapytaniem, czy ktoś przypadkiem udostępnił (zakładam - póki nikt mnie nie
    > poinformuje inaczej - że zgodnie z prawem udostępnił).

    nie rozsmieszaj mnei teraz, zebys nie kradl motorynki nie zabepzieczonej
    z chodnika ktos Cie musi powiadomic ze ona jest czyjas wlasnoscia?

    > To uważaj w hipermarketach, mediamarktach i innych takich - jest tam pełno
    > płyt (audio i video) w _podejrzanie_ niskich cenach (czasami nawet na
    > wagę!).
    >
    > Zażądaj zaświadczenia, że mają prawo sprzedawać.

    tyle ze oni nie sprzedaja na zielonych plytach, ani same pliki, ktore na
    swoj nosnik nagrywasz,

    P.

  • 309. Data: 2005-08-18 16:53:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jaaaaaaaaaasne. Weź sobie obrazek 64x64 pixele, powiększ do np. 512x512
    > i powiedz, co na nim widzisz - poza rozmazanymi plamami.

    Mazy. To zielone to alegoria. A to pomaranczowe to metafora. :)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 310. Data: 2005-08-18 16:55:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To dlaczego nadal działa, a wyłapują pobierających?

    Imho tak jest wygodniej. Łatwiej zlapac lokalnego pobierajacego niz
    probowac serwer, ktory moze fizycznie stac w USA albo na wyspach o
    dziwnej nazwie.

    A tak, zlapany nastolatek, szumna akcja policji, ordery, kasa plynie...